شاهرود | روابط عمومی چشم بینا و گوش شنوای هر سازمانی است

تجلیل از کارشناس روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شاهرود بمناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات  

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ مسعود جهانسیررئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در مراسم تقدیر از کارشناس روابط عمومی با اشاره به نقش راهبردی روابط عمومی در هر سازمانی گفت: روابط عمومی آینه یک سازمان است و چشم بینا و گوش شنوای هر سازمانی است که می بایست با شفافیت و صداقت نسبت به انتقال اخبار و گزارش از عملکرد سازمان، برای اقناع و تنویر افکار عمومی اقدام کند.                                                                                                          

مسعود جهانسیر تصریح کرد: این بخش مهم به عنوان بخش زنده و پویای سازمان، باید مسائل مختلف حوزه کاری را به خوبی رصد و برای سازمان ها در این حوزه ها برنامه ترسیم کند.                                                                                        

جهانسیر به نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در حوزه بهزیستی اشاره کرد و افزود: با توجه به گستردگی و تنوع خدمات و وظایف سازمان بهزیستی، روابط عمومی با کمک و همراهی رسانه ها می توانند ضمن معرفی سازمان در زمینه جلب مشارکت های مردمی و خیرین پویاتر عمل کنند.                                          

وی از تلاش های کارشناس روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان در پیگیری اقدامات، اطلاع رسانی برنامه ها حضور موثر در اجرای فعالیت ها تشکر کرد و از کارشناسان خواست تا با حفظ وحدت، همدلی و صمیمیت فعالیت های حوزه کاری خود را جهت انتشار اخبار به کارشناس روابط عمومی اطلاع دهند.                                                                                                       

کد خبر 57344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد