پیشگیری از ارکان اساسی سازمان بهزیستی محسوب می شود

نشست علمی کاربردی معاونین پیشگیری بهزیستی سراسر کشور با حضور علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، حسینی مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه ها، دکتر فاطمه عباسی سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور ، دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران و معاونین امور توسعه پیشگیری بهزیستی سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ سید محمدجواد حسینی ، مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور توسعه و نظارت بر برنامه های بهزیستی کشور با بیان اینکه نگاه به حوزه پیشگیری نگاه تشریفاتی نیست ، گفت : پیشگیری از ارکان اساسی سازمان محسوب می شود و فرایندهای سازمان بهزیستی با این حوزه آغاز می شود.
وی افزود : نگاه اساسی در دوره جدید نگاه تحولی است و برای رسیدن به اهداف سازمان باید به سمت تحول فراگیر حرکت کنیم.  
مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه های بهزیستی کشور با بیان اینکه پیشگیری یک مجموعه فرهنگی است ، ادامه داد : پیشگیری بدون فرهنگ سازی میسر نیست بنابراین معاونت پیشگیری باید با حوزه فرهنگی و روابط عمومی ارتباط موثر داشته باشد. 
حسینی بر فرهنگ سازی در حوزه پیشگیری تاکید کرد و گفت : باید در همه سطوح پیشگیری خدمات را به مردم واگذار و از آحاد جامعه به عنوان بازوی سازمان در جهت آگاه سازی استفاده کنیم.

کد خبر 57326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد