نشست هم اندیشی مدیران بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) با مدیر کل بهزیستی قم

درتلاش هستیم برنامه ها و خدمات بهزیستی با کمک بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) رنگ و بوی مهدوی بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان قم و مدیران این بنیاد امروز میهمان مدیرکل بهزیستی قم بودند و در این دیدار که در اداره کل بهزیستی قم و با حضور مشاورین فرهنگی بهزیستی برگزار شد در خصوص استفاده از ظرفیتهای مشترک جهت نشر فرهنگ مهدویت و انتظار و استفاده از امکانات و منابع و ظرفیتهای بهزیستی برای توسعه جریان مهدویت و آشنایی عموم مردم و جامعه هدف بهزیستی با این مهم بحث و تبادل نظر شد .

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی مدیر بنیاد با اشاره به شبکه گسترده خدمات بهزیستی و محله محور بودن این خدمات در استان اعم از مراکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی ، مراکز نگهداری ایتام و فرزندان بی سرپرست ، مراکز توانبخشی ، مراکز و کمپهای درمان معتادین و... خاطرنشان کردند :  درخواست ما از مجموعه بهزیستی این است که بتوانیم تعاملاتی درزمینه نشر معارف و مباحث مهدویت از طریق این شبکه خدمات گسترده گام برداریم  و به نوعی با تامین خوراک فرهنگی بهزیستی را مسیر توسعه فرهنگ مهدویت در جامعه به طور اعم و در جامعه هدف بهزیستی به طور اخص قراردهیم .

در ادامه دکتر پهلوانی ضمن استقبال از این مهم و اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری اعلام داشتند به قید فوریت کارگروهی متشکل از معاونین مرتبط در بهزیستی ، مسول امور فرهنگی و... و مدیران بنیاد تشکیل خواهیم داد تا زمینه های همکاری به صورت رسمی و با امضا تفاهم نامه آغاز گردد.

کد خبر 57312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد