در رسانه| استاندار همدان: رسانه‌ها نقشی اساسی در همسویی مردم با طرح اصلاح یارانه‌ها دارند

همدان- ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر نقش اثرگذار و پررنگ رسانه های استان در تبیین اهداف دولت درخصوص مردمی سازی و اصلاح یارانه ها گفت: همسویی رسانه های استان برای روشنگری مردم و افشای سیاست‌های تخریبی بدخواهان ستودنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،  علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی استان همدان، اظهار داشت: هرکسی توان و هنر برقراری ارتباط با دیگران را ندارد و این شاخص در مدیران روابط عمومی بسیار لازم و ضروری است.

وی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها امروزه و در وضعیت کنونی جامعه وظیفه باید کارکرد، توانمندی و ظرفیت مجموعه خود را به جامعه منتقل کند و به تعبیری دیگر در جهاد تبیین کوشا باشد.

استاندار همدان گفت: مدیران روابط عمومی باید بتوانند فضایی همگون و هماهنگ ایجاد کرده و همراهی و همسویی مناسب با سیاست‌ها و برنامه های استان داشته باشد و از این‌رو بر تشکیل شورای روابط عمومی تاکید کردیم.

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: در موضوع مردمی و عادلانه سازی یارانه ها روابط عمومی ها وظیفه دارند همصدایی و تعامل قوی را در تبیین اهداف دولت ایجادکنند.

وی گفت: سیاه‌نمایی و ایجاد فاصله بین مردم و مسوولان خواسته دشمن است و رسانه ها و روابط عمومی ها در افشا و روشنگری این سیاست شوم دشمن نقش ویژه دارند.

 قاسمی فرزاد یادآوری کرد: بیش‌از ۴۰ سال است که با نظام استکباری در ستیز هستیم و دشمنان ما چشم طمع به تمامیت ارضی و فرهنگ مردم ایران دارند.

به گفته او تاریخ نشان داده هرجا استکبار کشورها را مورد هجمه و حمله قرار داده اول آثار تاریخی، فرهنگی و تمدن آن ملت را هدف قرار داده و نابود کرده است.

برای مانایی فرهنگمان با انسجام، برادری و یکپارچگی ایستادگی کنیم

وی با قدردانی از رسانه هایی که قلم توانا دارند قدردانی کرد و گفت: رسانه های استان به رغم همه کمبودها در روشنگری اهداف دولت به ویژه مردمی سازی و اصلاح یارانه ها همراهی و همسویی اثربخشی دارند.

استاندار همدان تصریح کرد: در این راستا نقد و انتقاد منصفانه را قبول داریم اما رسانه ها توجه کنند مخرج مشترک با دشمن نداشته باشیم و اجازه موج سواری به بدخواهان ندهیم.

کد خبر 57307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد