مــدیــر کـــل بـهــــزیـســــتی لـرسـتــــان با فرماندار شهرستان چگنی دیدار کرد

در این جلسه مدیر کل بهزیستی لرستان بر ضرورت پیگیری جلسات و مصوبات مناسب سازی، شورای سالمندان و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین و جذب مشارکت های مردمی به نفع مددجویان و تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه ساختمان بهزیستی این شهرستان تاکید کرد.

  به گزارش خبرنگار حوزه روابط عمومی بهزیستی استان، مدیر کل بهزیستی لرستان در جلسه ای که در ساختمان فرمانداری شهرستان چگنی و با حضور فرماندار و جمعی از روسای ادارات برگزار شد با تبیین اهداف پیشروی سازمان بهزیستی در سطح کلان و همچنین بهزیستی لرستان موفقیت‌های بهزیستی در استان و شهرستانها را حاصل تلاش و زحمات مضاعف کارکنان و همکاران دانست و ابراز داشت : به لطف پروردگار و با تلاش و حمیت کلیه کارکنان خدوم و زحمت کش بهزیستی در سراسر استان،   در سال های اخیر موفق به دریافت و کسب رتبه های برتر در جشنواره شهید رجائی شده ایم.
همایون عمودی زاده خدمات بهزیستی در سالهای اخیر در بین مددجویان و جامعه هدف را خوب ارزیابی کردند و اضافه کرد: این مهم نیز در سایه وفاق و همدلی خانواده بزرگ بهزیستی حاصل شده است.

در این جلسه عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان ضمن قدر دانی از تعاملات سازنده دکتر بازگیر فرماندار شهرستان چگنی، بر ضرورت پیگیری جلسات و مصوبات مناسب سازی، شورای سالمندان، استفاده از ظرفیت خیرین و جذب مشارکت های مردمی و تلاش مجدانه در سازگار ساختن محیط شهری با نیازهای معلولین جسمی و حرکتی در این شهرستان تاکید کرد.
عمودی زاده همچنین در بازدید از ساختمان در حال ساخت اداره بهزیستی شهرستان چگنی که در سالهای گذشته به سبب سیلاب تخریب شده بود. از مدیران و کارکنان اداره بهزیستی چگنی خواست که به انجام فعالیت کاری به صورت مطلوب و با تعلق خاطر، داشتن روحیه وفاق و همدلی، تعهد، هم افزائی، حسن خلق و برخورد مناسب با ارباب رجوع، داشتن نظم و انضباط، صرفه جویی، مشارکت در امور فرهنگی، دینی، سیاسی و اجتماعی، نظارت بر عملکرد مراکز غیر دولتی تحت نظارت و تعامل سازنده با دستگاه‌های دیگر در راستای رسیدن به اهداف عالیه سازمان که همانا ارائه خدمت بهتر به جامعه هدف است گام بردارند.
عمودی زاده در ادامه با تاکید بر گسترش کار جمعی و مشارکتی با تنی چند از مددجویان این شهرستان ملاقات کرد و ضمن استماع درد دل این عزیزان دستورات لازم جهت پیگیری و مرتفع کردن مسائل و مشکلات آنان را صادر و اظهار  امیدواری کرد پرسنل بهزیستی بتوانند در این شهرستان خادمان خوبی برای جامعه و مردم باشند ...

کد خبر 57297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد