دیدار مدیر کل بهزیستی لرستان با حجت الاسلام حافظی امام جمعه شهرستان چگنی

مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه رئیس اداره بهزیستی چگنی، با حجت الاسلام حافظی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان در دیدار با حجت الاسلام حافظی امام جمعه شهرستان چگنی،   ضمن تشریح فعالیت ها و خدمات بهزیستی در راستای خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف گفت:  بی شک عمده ترین نهاد دولتی در جهت ساماندهی به اقشار آسیب پذیر جامعه سازمان بهزیستی است که افراد از آغاز تولد و حتی پیش از تولد تا زمان سالمندی نیازمند حمایت های بهزیستی هستند.
عمودی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد سازمان بهزیستی گفت: بیش از ۱۵۰ وظیفه به بهزیستی محول شده است و همین امر گستردگی حوزه فعالیت این سازمان را نشان می دهد. از یک طرف مسئولیت تامین رفاه جمع کثیری از معلولان و طرف دیگر سر و سامان دادن به وضعیت  کودکان کارو خیابانی، معتادان متجاهر، زنان بی سرپرست و بدسرپرست و سایر افراد محروم جامعه، همه و همه در حیطه مسئولیت بهزیستی خلاصه می شود.
در ادامه حجت الاسلام حافظی ضمن قدر دانی از خدمات بهزیستی به محرومین و نیازمندان، با بیان اینکه خداوند هیچ کار خیری را بی اجر و پاداش نمی گذارد، گفت: کار کردن برای محرومین و نیازمندان کاری خداپسندانه است و اجر اخروی بسیاری به دنبال دارد.
در این جلسه بر ضرورت حمایت روحانیون و ائمه جمعه بمنظور معرفی خدمات بهزیستی و تشویق خیرین و نیکوکاران برای جلب و جذب مشارکت از طریق تریبون نماز جمعه تاکید شد.

کد خبر 57293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد