تجلیل مدیر کل بهزیستی از حوزه روابط عمومی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی در روز روابط عمومی از فعالان این حوزه تجلیل نمود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی:

بمناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی از فعالان این حوزه تقدیر وتشکر نمود و باپیامی این روز را به همه تصویرگران بی تصویر تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل میباشد؛

در عصری که توسعه و پیشرفت همه‌جانبه جوامع بیش از همیشه با اطلاع‌رسانی و تعاملات انسانی گره خورده است، دانش ارتباطات و هنر روابط‌عمومی به‌سان قلب تپنده سازمان‌ها عمل می‌کند و بسترهای لازم برای تسهیل فرایند اطلاع‌رسانی درون‌سازمان و برون‌سازمانی را فراهم می‌کند.امید است فعالان تلاشگر خانواده بزرگ روابط‌عمومی از ظرفیت‌های عظیم فناوری‌های نوین اطلاعاتی، در مسیر رسیدن به استانداردهای جهانی بهره شایسته را ببرند.

مسلماً نامگذاری مناسبتی به عنوان روز ارتباطات و روابط‌عمومی(27 اردیبهشت) و گرامیداشت هفته ای به همین نام، گویای اهمیت و نقش‌آفرینی این حرفه در دنیای معاصر است و از این رو هدف‌گذاری در این حوزه فرصت مغتنمی را فراهم می‌کند تا همه بخش‌های جامعه به ویژه روابط‌ عمومی‌ دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ارتباط منسجم و کارآمدی با افکارعمومی داشته باشند.
در سازمان بزرگ بهزیستی که چتر حمایتی و امیدآفرین خود را بر سر جامعه گسترانیده، همکاران روابط‌ عمومی در عرصه پیشبرد اهداف کلان سازمانی و ارتباط بامردم شریف این خطّه که رنگین کمانی از قومیت ها، مذاهب و اقشار مختلف مردم را تشکیل می دهد، نقشی کلیدی ایفا می کنند.

         محسن توحیدی مقدم

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی


تجلیل مدیر کل بهزیستی از حوزه روابط عمومی


تجلیل مدیر کل بهزیستی از حوزه روابط عمومی


تجلیل مدیر کل بهزیستی از حوزه روابط عمومی


تجلیل مدیر کل بهزیستی از حوزه روابط عمومیتجلیل مدیر کل بهزیستی از حوزه روابط عمومیتجلیل مدیر کل بهزیستی از حوزه روابط عمومی



تجلیل مدیر کل بهزیستی از حوزه روابط عمومی

کد خبر 57257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد