دیدار سرپرست بهزیستی استان با مدیر و کارشناسان روابط عمومی بمناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه

منطقی وجه مشخصه و ملاک یک روابط عمومی موفق را تعامل ، افکار سنجی و استفاده از علم روز عنوان کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان بمناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی با مسئول روابط عمومی و کارشناسان ستاد استان و رابطین شهرستان های تابعه دیدار و گفتگو کرد.

منطقی در این دیدار ضمن تبریک روز روابط عمومی و خداقوت بمنظور تلاش و خدمات ارائه شده در عرصه آگاه سازی و اطلاع رسانی خدمات و فعالیت های سازمانی به آحاد جامعه و جامعه هدف توسط روابط عمومی، هدف از این دیدار را بیان تقدیر و تشکر و استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات روابط عمومی بهزیستی استان بیان و افزودند : یکی از وظایف مهم روابط عمومی در جامعه امروز انتشار حال خوب و کار اخبار روحیه بخش و امید دهنده است.

وی یکی از ارکان ارزشمند در خبر را زمان انتشار آن برشمرده و وجه مشخصه و ملاک یک روابط عمومی موفق را در سه مولفه، تعامل و ارتباط موفق درون و برون سازمانی  ، افکار سنجی و شناخت مخاطب و به روز بودن و استفاده از ظرفیت های علم مدرن در روابط عمومی بیان و اظهار داشتند : یکی از راه های توانمندی در عرصه ارتباطات آموزش مستمر و کسب تجربه از تجربیات استادید این علم است.

سرپرست بهزیستی استان خواستار استفاده از ظرفیت مخاطب سنجی و دریافت نیازهای جامعه هدف توسط روابط عمومی ها در سطح استان شدند تا بتوان با استفاده از این طرح تصمیمات و برنامه های در راستای نیاز جامعه هدف تبیین، تدوین و اجرا کرد.

منطقی در پایان سخنان خود هدف در روابط عمومی را انعکاس و شناخت سازمان به عموم جامعه و جامعه هدف بیان و بر استفاده از ظرفیت روابط عمومی در باز نشر و شناسایی خدمات و زحمات کلیه همکاران، مراکز غیردولتی، شرکای اجتماعی و توانمندی جامعه هدف به عموم جامعه تاکید داشتند.

در ابتدای این دیدار میثم اعرابیان مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت های روابط عمومی بهزیستی استان داشته و گفتند : با همکاری کارشناسان و رابطین روابط عمومی بهزیستی استان در سال گذشته ۱۵ برنامه تلویزیونی، ۱۰ برنامه رادیویی، بیش ا ز ۳۰۰ خبر در روزنامه های استان، تهیه و بارگذاری بیش از ۵۵۰ خبر در سایت اداره کل، اجرای بیش از ۳۵ برنامه با موضوعات مختلف در روابط عمومی بهزیستی به مرحله اجرا رسیده است.

در این دیدار کارشناسان و رابطین روابط عمومی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود با مدیرکل پرداخته و در پایان برنامه ضمن تقدیر از رابطین روابط عمومی ستاد و شهرستان ها، روابط عمومی بهزیستی شهرستان مهدیشهر بعنوان روابط عمومی برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 57245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد