ارتقای سازمان ها در گرو تقویت جایگاه روابط عمومی ها

مسئول روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی در نشست "روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی" تقویت جایگاه روابط عمومی ها و ارتقای آن را انتظار فعالان این حوزه از سازمان ها عنوان کرد.

جواد آهنگری در این نشست که با حضور مدیرکل بهزیستی استان و کارکنان ستادی، روسا و رابطان شهرستانها برگزار شد ؛ روابط عمومی کارآمد، پویا و خلاق را از دلایل کارآمدی سازمان ها دانست و ابراز داشت : تقویت جایگاه روابط عمومی ها امری است که در نهایت به تقویت سازمان منجر شده و بیشترین بهره ی آن نصیب خود سازمان می شود.

وی حکمرانی خوب، مشارکت کارآمد، اخلاق مداری، اعتماد اجتماعی، دیپلماسی عمومی، مسئولیت اجتماعی، کرامت انسانی، همدلی اجتماعی و امید آفرینی را از مفاهیم کلیدی عناوین روزشمار هفته ی روابط عمومی برشمرد که حاکی از نقش مهم و موثر روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی به عنوان حلقه محوری در ساختار مدیریت و تصمیم گیری می باشد.

وی با اشاره به شعار سال روابط عمومی ها" چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان   تو همچو باد بهاری گره گشا می باش"، بیان کرد : کار در روابط عمومی منحصر به مهارت در حوزه ی روابط عمومی و ارتباطات نشده و فعال حوزه ی روابط عمومی حتما باید با سایر رشته ها همچون علوم رسانه، مخاطب شناسی، روان شناسی، جامعه شناسی و ...نیز آشنا باشد.

کد خبر 57224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد