۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
روابط عمومی کارامد، گره گشا و راهگشا

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در نشست "روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی"نقش کلیدی روابط عمومی را در گره گشایی از مشکلات سازمانی خاطرنشان کرد.

دکتر فرگل صحاف در این نشست که با حضور مسئول و کارشناسان بهزیستی استان و روسا و رابطان روابط عمومی شهرستانها  به صورت آنلاین در فضای اسکای روم برگزار شد ؛ روابط عمومی را هنر و یک علم اجتماعی توصیف کرد و ابراز داشت : روابط عمومی ترسیم گر اهداف و شیوه ی انجام کلیه برنامه ها، امین کلیه همکاران، حافظ منافع دستگاه و زمینه ساز تحقق اهداف و ماموریت های سازمانی است.

وی با بیان ارتباط گسترده روابط عمومی با کلیه حوزه ها  اظهار داشت : علی رغم فعالیت های مجزای هر یک از معاونت ها،  روابط عمومی در فعالیت های خود با کلیه معاونت ها و حوزه ها در ارتباط می باشد و سخت کوشی همکاران این حوزه در خصوص بازتاب بخشی از ۱۸۰ نوع خدمات در حال ارائه  بهزیستی که فقط جزء کوچکی از آن قابل نمایش است ستودنی است.

صحاف روابط عمومی را اتاقی شیشه ای خواند که اهتمام کارکنان را در حین و پس از اجرای برنامه در سطح جهانی و کشوری منعکس می کند که درج بیش از ۱۲۷۰ مورد گزارش تصویری و خبر در سایت و اینستا،   ۲۸۷۰مورد خبر در خبرگزاری ها و پایگاههای خبری، تولید ۲۳۰ مورد تولیدات محتوایی اعم از پوستر، موشن، پادکست، اینفوگرافی، پیام آگاهسازی و...، برگزاری ۶۶ مورد نشست خبری گروهی و تکی ( مصاحبه های تلویزیونی، رادیویی و رسانه ای) و انتشار ۸ مجله الکترونیک را از شاخص ترین اقدامات این واحد در طی یکسال گذشته می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر لزوم فرصت سازی روسای شهرستان ها جهت بازتاب اخبار متنوع از کارکردهای رابطین شهرستان ها، لزوم ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه را یادآور شد.

شایان ذکر است در این آیین از همکاران دفتر روابط عمومی و رابطین شهرستانها با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

روابط عمومی کارامد، گره گشا و راهگشا

کد خبر 57223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد