بهارستان| بازدید کارشناسان اشتغال استان از تولیدی همراه بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان از بازدید کارشناسان اشتغال حوزه معاونت امور مشارکت های مردمی بهزیستی استان از یک واحد تولیدی همراه بهزیستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، فرجعلی خزایی در این خصوص اظهار داشت: مدیریت پوشاک آریا جامگان به عنوان یکی از خیران شهرستان قلمداد می شود که نیمی از کارکنان را که ۳۰ نفر می شوند از جامعه هدف سازمان بهزیستی انتخاب کرده است.

خزایی در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که از سازمان بهزیستی در این تولیدی فعالیت می نمایند و اظهار رضایت نیز دارند را افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

وی در ادامه با بیان ضرورت حمایت از این افراد و رفع موانع و چالش های پیش روی آنها از جمله وظایف بهزیستی است؛ تصریح کرد: کارشناسانی که از امروز حوزه معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی استان تهران در شهرستان بهارستان حضور داشتند احساس رضایت از این کارفرما نموده و همین حس رضایتمندی کارشناسان استانی و شهرستانی باعث می شود تا این خیر در مسیر خود ثابت قدم تر شده و حمایت های بیشتری را از خانواده بهزیستی شهرستان پرمخاطره بهارستان صورت دهد که جای تقدیر و سپاس دارد.

کد خبر 57215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد