در رسانه | در ایام ماه رمضان صورت گرفت.
جمع‌آوری ۲۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در اردبیل

سرپرست اداره کل سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: شاهد جمع‌آوری ۲۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی در ایام ماه رمضان بودیم که با هدف کمک به تامین نیازمندی‌های خانوار تحت پوشش رقم خورده است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، سرپرست اداره کل سازمان بهزیستی استان اردبیل، ۲۵ اردیبهشت‌ماه، در بازدید از مؤسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی اردبیل، اظهار کرد: در ماه رمضان شاهد جمع‌آوری ۲۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی بودیم.

وی تصریح کرد: بهزیستی استان اردبیل برای کمک به تأمین نیازمندی‌های خانواده‌های زیر پوشش پویش ضیافت مهربانی را در ماه رمضان اجرا کرد که مردم به میزان ۱۵ میلیارد ریال در قالب بسته‌های غذایی، افطاری و کمک‌های نقدی همچون سال‌های گذشته کمک حال بهزیستی بودند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: مردم خیر و نوع‌دوست استان تعداد ۱۴ هزار و ۶۴۹ پرس غذای گرم و تعداد سه هزار و ۳۴۷ بسته معیشتی برای کمک به خانواده‌های زیر پوشش در اختیار اداره‌های بهزیستی و مؤسسه‌ها قرار دادند که این احسان‌ها در اسرع وقت در بین خانواده‌های نیازمند زیر پوشش توزیع شد.

رضایی افزود: همچنین در عید سعید فطر برای جمع‌آوری زکات فطره و کفاره، مردم مؤمن و روزه‌دار با مشارکت مؤسسه‌های خیریه در شهرستان‌ها و بخش‌ها مانند همیشه مشارکت چشمگیری داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه در روز عید فطر و در مکان‌های برگزاری نماز با استقرار پایگاه‌های ثابت و سیار به تعداد ۱۷۰ صندوق نسبت به جمع‌آوری زکات فطره اقدام شد که میزان کمک‌های جمع‌آوری شده نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشت.

رضایی اضافه کرد: مردم استان اردبیل به میزان بیش از ۱۰ میلیارد ریال از فطریه خود را به اداره‌ها و مؤسسه‌های زیر پوشش بهزیستی اختصاص دادند که در اسرع وقت در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: از بعد خانوار در مجموع ۵۸ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و در حال حاضر از ۳۸ هزار پرونده موجود در بهزیستی این استان، حدود ۳۲ هزار توانخواه از خدمات غیرنقدی، حمایتی و مستمری استفاده می‌کنند.

کد خبر 57212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد