عدالت محوری، شفافیت سازی و تقویت روحیه مددکاری سه اصل مهم بهزیستی در سالجاری

سرپرست اداره کل بهزیستی استان عدالت‌ محوری و شفاف‌سازی را از اولویت‌های سازمان بهزیستی استان در سالجاری عنوان کرد و گفت: مردم باید در جریان امور قرار بگیرند و از حقوق خود مطلع شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری دکتر نصیری در گپی با روابط عمومی افزود: امکانات باید بر اساس نیاز جامعه هدف و  با عدالت در بین مددجویان توزیع شود. فعالیتها شفاف سازی شوند و هر شهروند مجاز باشد درباره حق و حقوق خود اطلاعات داشته باشد.

وی یادآور شد: باید روحیه مددکاری در بهزیستی احیا شود، مددکاران مشکلات افراد تحت پوشش خود را احصا و اولویت‌بندی کنند، و با برنامه ریزی به ویژه در حوزه اشتغال،  به سوی توانمندسازی افراد تحت حمایت گام برداریم.

نصیری در خصوص راههای ارتباط با ایشان بیان داشت: در صورت نداشتن جلسه درب اتاق همیشه باز است، علاوه بر آن روزهای دوشنبه هر هفته دیدار با جامعه هدف در در قالب ملاقات مردمی در دستور کار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: سرکشی از مراکز و خانواده های تحت حمایت جزء اولویتهای دیگر برنامه های سالجاری ست؛ چرا که اصول برنامه این است که ما از خانواده ها و جامعه هدف سرکشی کنیم و فقط تعدادی از افراد که از بخشی از خدمات شکایت دارند، مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان در پایان افزود: کار را با تفویض اختیار به شهرستانها و نظارت جدی پیگیری می کنیم و از نقد سازنده و به دور از تخریب استقبال خواهیم کرد.

کد خبر 57202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد