پیام سرپرست بهزیستی استان یزد به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

"رضا ابهّت" سرپرست بهزیستی استان یزد در پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد در این پیام آمده است:

مناسبت ها در تقویم رسمی کشور فرصت هایی برای پرداختن به موضوعاتی خاص را فراهم می کنند. یکی از این مناسبت ها روز 27 اردیبهشت است که به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نام گذاری شده است. روابط عمومی، همان گونه که از نامش استنباط می شود سخن از یک ارتباط همه شمول دارد که در ابعاد مختلف تجلّی می یابد. از ارتباط بین مدیریت یک مجموعه با کارکنان درون سازمانی، تا ارتباط بین مدیریت و جامعه ی هدف و ارتباط بین مدیریت و سایر نهادهای ارتباطی مانند رسانه های جمعی، همه و همه در قالب وظایف نهادی به نام روابط عمومی می گنجد. این چندگانگی ارتباط، نشانگر پیچیدگی و تو در تو بودن فرآیند کار در روابط عمومی است. هرچند در این دوران از اهمیّت روابط عمومی بسیار سخن گفته می شود اماکمتر کسی را می توان یافت که به معنای واقعی کلمه، همه ی وظایف روابط عمومی از جمله اطلاع رسانی، تبلیغات، تشریفات، افکار سنجی، انتشارات، ارتباط با رسانه، سمعی و بصری و... را بشناسد و روابط عمومی را صرفاً در امر اطلاع رسانی خلاصه نکند. در حالی که اگر هر یک از این وظایف به هر دلیلی کمرنگ و کوچک شود، روابط عمومی به یک روابط عمومی کاریکاتوری تبدیل می شود که بخش هایی از آن ها درشت تر و بخش هایی کوچک تر شده اند و این یعنی ساختن یک نهاد ناقص الخلقه که کارایی و بازدهی مناسب و حداکثری خود را از دست داده است. 

بر همین مبنا بهزیستی استان یزد به عنوان یک نهاد اجتماعی و با نگاهی علمی به موضوعات خاص اجتماعی، تلاش کرده است تا جایگاه این واحد سازمانی را تا حد امکان مناسب ببیند و همواره نگاهی علمی به این واحد داشته است و بر تداوم این حرکت تاکید نموده و انتظار دارد.

اینجانب 27 اردیبهشت ماه "روز ارتباطات و روابط عمومی" را به تمامی دست اندرکاران صدیق و سخت کوش حوزه روابط عمومی که با هم افزایی، هم اندیشی و نگاهی اعتماد بخش و سازنده فعالیت می نمایند تبریک می گویم. از خداوند سبحان برای این عزیزان در این مسیر دشوار، حسّاس و مسئولیت آفرین سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم .                        

رضا ابهت

سرپرست بهزیستی استان یزد

کد خبر 57200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد