مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:
نقش وجایگاه روابط عمومی در روزگار معاصر ودر هنگامه پیشتازی رسانه های مجازی جایگاهی رفیع وگرانقدر است.

به مناسبت گرامیدشت روز ارتباطات و روابط عمومی  نشست هم اندیشی مسئول و کارشناسان روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه با حضور مدیرکل بهزیستی استان و معاون پشتیبانی در سالن فجر این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه: صبح امروز ۲۶ اردیبهشت ماه و به مناسبت گرامیدشت روز ارتباطات و روابط عمومی  نشست هم اندیشی مسئول و کارشناسان روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه با حضور مدیرکل بهزیستی استان و معاون پشتیبانی در سالن فجر این اداره کل برگزار شد.

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این نشست کار در حوزه روابط بهزیستی را با توجه به تنوع فعالیتهای تخصصی و محدودیت های که در زمینه انعکاس اسیب های اجتماعی وجود دارد بسیار سخت و حساس عنوان کرد و افزود:
با این وجود نقش وجایگاه روابط عمومی در روزگار معاصر ودر هنگامه پیشتازی رسانه های مجازی جایگاهی رفیع وگرانقدر است و ما قدردان زحمات همه کارشناسان فعال و پویا در این عرصه هستیم.

در ادامه شهاب حسینی معاون پشتیبانی بهزیستی کرمانشاه نیز گفت: سازمان بهزیستی یک نهاد خدمت رسان است که کارشناسان ان باید با صداقت ، امانتداری، نظم ، وقت شناسی و حفظ کرامت و شان مددجو بتوانند تعامل سازنده ای بین سازمان و جامعه هدف، شرکای اجتماعی و احاد مردم برقرار نمایند.

در پایان این مراسم از کارشناسان حوزه روابط عمومی بهزیستی استان تجلیل شد.

کد خبر 57189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد