بازدید سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری ،از مرکز جامع آسیب های اجتماعی اهواز

روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی ، مدیرکل اجتماعی فرهنگی و مدیر کل امور بانوان استانداری به همراه سرپرست اداره کل بهزیستی استان خوزستان از مرکز جامع آسیب های اجتماعی ، در اهواز بازدید کردند.

عبدالرضا سیفی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این بازدید، مسائل و مشکلات این مراکز را بررسی و ضمن اشاره به اهمیت فعالیت های اجتماعی بهزیستی به ویژه اورژانس اجتماعی گفت: در راستای خدمت رسانی به موقع و سریع به جامعه و صرفه جویی در وقت و هزینه خدمت گیرندگان، تکمیل ساختمان مرکز و تجهیز آن پیگیری خواهد شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان نیز ضمن تشریح نحوه ارائه خدمات برنامه اورژانس اجتماعی به شهروندان، بیان کرد: مرکز کاهش آسیب اجتماعی شامل مراکزی اعم از مرکز اقامتی، حمایتی و توانمندسازی زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی(خانه تلاش)، مرکز اقامتی حمایت از دختران در معرض آسیب(خانه سلامت) و مرکز اورژانس اجتماعی که شامل سه فعالیت خط ۱۲۳، تیم سیار و مرکز مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی، می شود.

مهران کریمیان افزود: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۴ هزار و ۵۲۳ خدمت در سطح استان توسط مرکز مداخله در بحران اورژانس اجتماعی به جامعه هدف ارائه شد.

وی ادامه داد: خط تلفن ۱۲۳ نیز پاسخگوی ۳ هزار و ۷۹۲ تماس بوده است و خدمات تیم گشت سیار اورژانس اجتماعی در سطح استان ۷ هزار و ۱۰۲ مورد بوده است.

کریمیان همچنین اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۱۲ نفر در خانه سلامت و ۷۲ نفر در خانه تلاش پذیرش شدند.

 

کد خبر 57180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد