حضور سرپرست اداره کل بهزیستی استان در نشست هم اندیشی مراکز شبانه روزی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، نشست هم اندیشی مراکز شبانه روزی با حضور سرپرست اداره کل و معاون توانبخشی بهزیستی استان، نمایندگان مراکز شبانه‌ روزی سالمندان، بیماران روانی، معلولین ذهنی و خانه های حمایتی شبانه روزی در محل مرکز آموزش های تخصصی بهزیستی استان برگزار شد.

در این نشست یعقوبی معاون توانبخشی بهزیستی استان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مسئولان مراکز شبانه‌روزی در حمایت، مراقبت و نگهداری از مددجویان مقیم مراکز گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان به منظور بهبود و ارتقای کیفیت خدمات لازم است متولیان امر اشرافیت کافی نسبت به مفاد مندرج در آیین نامه های مربوطه داشته باشند.

یعقوبی بر رعایت بکارگیری  نیروهای متخصص در بدنه مراکز، حمایت از تلاش‌ها و خدمات پرسنل مراکز، رعایت نکات ایمنی در مراکز، مناسب سازی بهداشت، اهمیت تغذیه،   شارژ انبار مواد غذایی و پروتئینی، دقت در ملاقات های بستگان فرد و استاندارد سازی تابلوهای مراکز تأکید کرد.

 در ادامه هریک از نمایندگان مراکز شبانه روزی به بیان دیدگاهها، نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند و با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی استان، در خصوص سوالات و پیشنهادهای ارائه تبادل نظر صورت گرفت.

سپس رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان ضمن استماع نظرات و دیدگاههای هریک از نماینگان حاضر در نشست در پاسخ به سوالات و پیشنهاد های حاضران گفت: یکی از مسائلی که سازمان بهزیستی و به تناسب آن بهزیستی شهرستانها با آن مواجه هست بحث آسیب شناسی دقیق و کار کارشناسی برای بهبود سطح ارائه خدمات کیفی و بالا بردن میزان رضایت مندی به افراد جامعه هدف می باشد.

رضایی همراهی دستگاههای اجرایی به منظور یاری رسانی در خدمات ارائه شده به توانخواهان را لازمه خدمت بی منت این متولیان یاد کرد و گفت: امیدوارم با تعامل، هم افزایی دانش و تجربیات با تشکیل کارگاه ها و نشست های هم اندیشی این شرایط تسهیل یابند.

این مسئول شفاف سازی و روشنگری خدمات و عملکرد یک مرکز حمایتی را برای آحاد مردم واجب و ضروری دانست و گفت: امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، افزایش شبکه های اطلاع رسان و در نهایت بالا رفتن سطح اطلاعات و دانش افراد بهتر است در جهت معرفی عملکرد و خدمات مراکز به مردم  با یاری جستن از امکانات و علم روز بیش از پیش تلاش نمائیم.

سرپرست بهزیستی استان، در این نشست پیرامون مواردی همچون؛ مردمی بودن و واقع گرایانه عمل نمودن، اهتمام جدی در بکارگیری نیروهای توانمند و متعهد در قبال مددجویان، نظارت مستمر و جدی بر نحوه عملکرد مراکز، تلاش در جهت افزایش یارانه مراکز، تشکیل انجمن های صنفی مراکز بحث و گفتگو شد.

کد خبر 57164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد