جلب مشارکت بیش از 50 میلیارد ریالی مردم روزه دار و مومن استان هرمزگان در جمع آوری زکات فطریه

مردم روزه دار و مومن هرمزگان با مشارکت بیش از 50 میلیارد و 530 میلیون ریال در قالب زکات فطریه و کفاره ، همچون همیشه همراه بهزیستی در خدمت رسانی به نیازمندان و جامعه هدف بودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان ، سامیه جهانشاهی سرپست اداره کل بهزیستی هرمزگان گفت : از مشارکت مردمی بیش از 50 میلیارد و 530 میلیون ریالی مردم روزه دار و مومن استان هرمزگان در روز عید فطر در قالب  زکات فطریه و کفاره خبر داد و گفت : در روز عید فطر و در مکانهای برگزاری نماز عید سعید فطر در سراسر استان با استقرار 60 پایگاه ثابت و سیار ، اقدام به جمع آوری زکات فطریه شد و علاوه بر این پایگاهها در خصوص واریز نقدی از طریق شماره حساب و شماره کارت نیز اطلاع رسانی گسترده انجام گردید.

جهانشاهی افزود : مردم مومن استان همچون همیشه با همراهی با بهزیستی در خدمت رسانی به نیازمندان و جامعه هدف ، بیش از 50 میلیارد و 530 میلیون ریال از فطریه و کفاره خود را به اداره ها و موسسات تحت پوشش بهزیستی استان اختصاص دادند که میزان فطریه جذب شده نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است .

سرپرست بهزیستی هرمزگان تصریح کرد : درآمد حاصل از این مشارکت در اسرع وقت از سوی  ادارات بهزیستی و موسسات خیریه در راستای کمک هزینه معیشتی، تهیه بسته های اقلام معیشتی، تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده های نیازمند و جامعه هدف در سراسر استان هزینه شد.

کد خبر 57160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد