دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور با آیت الله حسینی بوشهری

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به قم با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه و امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این دیدار که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی  کشور را امیر حسین عرب زاده  رئیس  مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور و مدیر کل بهزیستی استان قم همراهی می کردند .

رئیس سازمان بهزیستی کشور در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از خدمات متنوع و متعدد بهزیستی کشور در زمینه های توانبخشی ، اجتماعی ،پیشگیری، خواستار همکاری طلاب و فضلای حوزه علمیه در زمینه های مختلف کاهش آسیب‌های اجتماعی  شد.

آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین و امام جمعه قم هم ضمن تاکید بر خدمت خالصانه به اقشار تحت پوشش، کم توان و نیازمندان از آمادگی حوزه های علمیه جهت همکاری با بهزیستی در تمام زمینه های کاری خبر داد.
آیت الله حسینی بوشهری بر اطلاع رسانی گسترده خدمات بهزیستی جهت آشنایی مردم و خیرین و صاحب نظران با بهزیستی و خدمات و جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد و افزود: باید در مجموعه بهزیستی مباحث فرهنگی بیش از پیش مورد توجه باشد و با عنایت به خدمات تخصصی بهزیستی استفاده از نظرات و دیدگاه های اساتید حوزه و دانشگاه را مورد توجه برشمرد و خواستار ورود جدی بهزیستی به این مباحث شد.

بازدید رییس سازمان بهزیستی کشور از کتابخانه ویژه نابینایان حرم مطهر حضرت معصومه(س)

دکتر قادری در سفر به قم و زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) از کتابخانه نابینایان حرم مطهر بازدید کرد.

کتابخانه ویژه نابینایان و کم‌بینایان حرم مطهر در راستای افزایش اطلاعات و بهره مندی معنوی روشندلان معزز راه اندازی شده است و  در این کتابخانه کتاب‌هایی با موضوعات دینی از جمله زیارت‌نامه حضرت فاطمه معصومه(س)، مفاتیح‌الجنان و قرآن و ... موجود است و همچنین برنامه‌های مختلف صوتی به مخاطبان ارائه می‌شود.
 این کتابخانه به دستگاه «به‌دید» مجهز است تا افراد کم‌بینا بتوانند با استفاده از این دستگاه به مطالعه کتاب‌ها بپردازند.
در ده سال فعالیت این کتابخانه همه روزه زائران و مجاوران از خدمات فرهنگی آن بهره مند می شوند.

کد خبر 57121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =