برگزاری شورای اداری بهزیستی استان سمنان

سرپرست بهزیستی استان سمنان : لازم است بمنظور عدم سوء استفاده از جامعه هدف و اقشار مختلف جامعه، طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در ابعاد مختلف آگاه سازی گردد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه شورای اداری به ریاست دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان و با حضور معاونین، مسئولین و روسای ستادی و از طریق ویدئو کنفرانس روئسای شهرستان ها در محل ستاد اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه منطقی ضمن خدا قوت و تقدیر از خدمات و زحمات کلیه همکاران به ویژه اعضای شورای اداری بهزیستی استان از اقدامات اقتصادی دولت سخن گفته و این فعالیت ها را نیازمند حمایت و بستر سازی لازم برشمردن که در راستای تحقق این اهداف باید آگاه سازی و آگاهی بخشی کرد.

وی در ادامه خواستار معرفی افراد واجد شرایط طبق دستورالعمل ها و قوانین ابلاغ شده در خصوص ریشه کنی فقر مطلق در سامانه مذکور شده و افزودند : در این خصوص انتظار می رود روئسای شهرستان ها با اطلاع رسانی از شرایط و قوانین به مراکز منتخب در این طرح افراد مورد نظر را نام نویسی نمایند.

منطقی در ادامه توضیحاتی را در خصوص اقدام جدید دولت در عدالت سازی و هدفمندسازی یارانه ها بیان و اظهار داشتند : در خصوص نام نویسی و دریافت کد ملی بمنظور پیگیری دریافت و یا عدم دریافت یارانه، به بهزیستی تکلیفی واگذار نشده است، لیکن همکاران ارجمند می توانند در صورت مراجعه افراد تحت حمایت ایشان را رهنمایی و مشاوره دهند و از دریافت کد ملی یا مشخصات افراد بمنظور نام نویسی و یا دیگر موارد خوداری نمایند.

وی تلفن گویا ۶۳۶۹ و سامانه پیامکی ۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ و سایت https://hemayat.mcls.gov.ir را آماده دریافت درخواست های مردمی بمنظور فعال سازی و یا عدم واریز یارانه اعلام و افراد فاقد دریافت یارانه در چهار گروه، جاماندگان از یارانه، حذف شدگان، یارانه بگیران فاقد دریافت یارانه معیشتی و سایر افراد بیان و در پایان سخنان خود بر این نکته تاکید داشتند : لازم است بمنظور عدم سوء استفاده از جامعه هدف و اقشار مختلف جامعه، طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در ابعاد مختلف آگاه سازی گردد تا سوالات مطرح شده پاسخ و ابهامات بر طرف شود.

در ادامه جلسه توضیحات تکمیلی در خصوص طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها توسط سرپرست بهزیستی استان بیان و سوالاتی توسط اعضاء مطرح و در ادامه به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداخته شد.

کد خبر 57120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد