در رسانه | کمک ۲۵ میلیارد ریالی مردم به بهزیستی اردبیل

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل از جمع‌آوری ۲۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

حامد رضایی گفت: بهزیستی استان اردبیل برای کمک به تامین نیازمندی‌های خانواده‌های زیر پوشش پویش ضیافت مهربانی را در ماه رمضان اجرا کرد که مردم به میزان ۱۵ میلیارد ریال در قالب بسته‌های غذایی، افطاری و کمک‌های نقدی همچون سال‌های گذشته کمک حال بهزیستی بودند.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل می‌گوید: مردم خیر و نوع‌دوست استان تعداد ۱۴ هزار و ۶۴۹ پرس غذای گرم و تعداد سه هزار و ۳۴۷ بسته معیشتی برای کمک به خانواده‌های زیر پوشش در اختیار اداره‌های بهزیستی و موسسه‌ها قرار دادند که این احسان‌ها در اسرع وقت در بین خانواده‌های نیازمند زیر پوشش توزیع شد.

رضایی گفت: همچنین در عید سعید فطر برای جمع‌آوری زکات فطره و کفاره، مردم مومن و روزه‌دار با مشارکت موسسه‌های خیریه در شهرستان‌ها و بخش‌ها مانند همیشه مشارکت چشم‌گیری داشتند.

او می‌گوید: خوشبختانه در روز عید فطر و در مکان‌های برگزاری نماز با استقرار پایگاه‌های ثابت و سیار به تعداد ۱۷۰ صندوق نسبت به جمع‌آوری زکات فطره اقدام شد که میزان کمک‌های جمع‌آوری شده نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشت.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل به میزان بیش از ۱۰ میلیارد ریال از فطریه خود را به اداره‌ها و موسسه‌های زیر پوشش بهزیستی اختصاص دادند که در اسرع وقت در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

رضایی گفت: از بعد خانوار در مجموع ۵۸ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و در حال حاضر از ۳۸ هزار پرونده موجود در بهزیستی این استان حدود ۳۲ هزار توانخواه از خدمات غیرنقدی، حمایتی و مستمری استفاده می‌کنند.

کد خبر 57118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد