دیدار ریاست سازمان بهزیستی کشور با آیت الله حسینی بوشهری

معاون وزیر و ریاست سازمان بهزیستی کشور در سفر به قم با آیت الله حسینی بوشهری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد دکتر قادری معاون وزیر و ریاست سازمان بهزیستی  کشور را امیر حسین عرب زاده  ریاست  مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور و دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم همراهی می کردند .

دکتر قادری ریاست سازمان بهزیستی کشور ضمن ارائه گزارشی از خدمات متنوع و متعدد بهزیستی کشور در زمینه های توانبخشی ، اجتماعی ،پیشگیری و... ارائه کرد و خواستار همکاری طلاب و فضلای حوزه علمیه در زمینه های مختلف کاهش آسیب‌های اجتماعی و... شد.

آیت الله حسینی بوشهری ریاست جامعه مدرسین و امام جمعه قم هم ضمن تاکید بر خدمت خالصانه به اقشار تحت پوشش و کم توان و نیازمندان از آمادگی حوزه های علمیه جهت همکاری با بهزیستی در تمام زمینه های کاری خبر داد.
ریاست جامعه مدرسین بر اطلاع رسانی گسترده خدمات بهزیستی جهت آشنایی مردم و خیرین و صاحب نظران با بهزیستی و خدمات و جامعه هدف بهزیستی تاکید کردو افزود باید در مجموعه بهزیستی مباحث فرهنگی بیش از پیش مورد توجه باشد و با عنایت به خدمات تخصصی بهزیستی استفاده از نظرات و دیدگاههای اساتید حوزه و دانشگاه را مورد توجه برشمرد و خواستار ورود جدی بهزیستی به این مباحث شد.

این خبر تکمیل می شود

کد خبر 57113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد