حضور مدیر کل بهزیستی لرستان  در برنامه برخط (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت)

مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه رئیس اداره پذیرش و روابط عمومی با حضور در سامانه سامد بصورت تلفنی پاسخگوی جامعه هدف بودند.

به گزارش روابط عمومی، مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه رئیس اداره پذیرش و روابط عمومی با حضور در سامانه سامد بصورت تلفنی پاسخگوی جامعه هدف بودند.

 همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان با حضور در دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری ضمن استماع مشکلات پیش روی مددجویان دستورات لازم در خصوص پیگیری و رفع مشکلات پانزده نفر از مددجویان که بیشتر درخواست کمک هزینه درمان، مسکن، معیشت و اشتغال بود را از طریق ارجاع به اداره پذیرش و همچنین رایزنی و هماهنگی با معاونت های تخصصی صادر کردند.

عمودی زاده در پایان بر ضرورت بررسی و پیگیری وضعیت مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان که به صورت برخط مشکلات خود را مطرح کردند و تخصیص اعتبارات لازم جهت اعطای تسهیلات کارآفرینی و کارگشایی بمنظور رفع نیازهای این عزیزان تاکید کرد.

کد خبر 57092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد