مشارکت ۶۹ میلیارد ریال مردم قم به بهزیستی در ۴ ماه گذشته

در ۴ ماه گذشته و در قالب پویش های مختلف مردم سخاوتمند قم ۶۹ میلیارد ریال به مددجویان و مراکز بهزیستی کمک کردند.

سید صادق میرئی سرپرست اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی قم ضمن اعلام این خبر و تقدیر و تشکر از عموم بانیان خیر و نیکوکارانی که در شب عید ، ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر به یاری مددجویان بهزیستی شتافتند خاطرنشان کرد در ۴ ماهه گذشته و در قالب پویش های مختلف خیرین و نیکوکاران بیش از ۶۹ میلیارد ریال به بهزیستی ، مددجویان و مراکز بهزیستی کمک کرده اند.

میرئی افزود : در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ معادل ۳۸ میلیارد ریال ، در پویش سین سخاوت شب عید ۱۶ میلیارد ریال ، در پویش ضیافت مهربانی ماه مبارک رمضان ۱۳ میلیارد ریال و نهایتا در روز عید فطر ۲ میلیارد ریال فطریه و کفارات توسط مردم سخاوتمند قم تحویل بهزیستی قم گردیده است که درصد اعظم  رقم فوق الذکر شامل کمکهای نقدی ، پوشاک ، سبدهای معیشتی ، اطعام و افطار و... بوده است .

سرپرست اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی قم با اشاره به شروع فصل گرما و نیاز مددجویان به لوازم سرمایشی شامل کولر ، پنکه و... افزود :   علاوه بر فعال سازی کد دستوری  #۹۰۹۰*۷۲۴*   ،  کلیه مراکز بهزیستی به صورت حضوری و یا با هماهنگی  با شماره تماس ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت نذورات و کمکهای مردمی هستند و برای واریز برای مبالغ اهدایی نقدی هم شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکتهای مردمی بهزیستی حضور مردم نیکوکار و خیرین عزیز معرفی می شود.

کد خبر 57074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد