حضور سرپرست بهزیستی استان در مدرسه استثنایی دخترانه مهرورزان

منطقی گفت : استمرار آموزش در افراد دارای معلولیت یک اصل در ارتقای سطح توانمندی ایشان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان با حضور در مدرسه استثنایی دخترانه مهرورزان ضمن دیدار با جامعه هدف و آموزگاران بازدیدی از روند آموزش کودکان دارای اختلال داشتند. در این دیدار و بازدید احمد پیوندی معاون توانبخشی بهزیستی استان و محمد کرمانی معاون آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان نیز حضور داشت.

منطقی در این دیدار ضمن خداقوت و تقدیر از خدمات و زحمات مدیران و مربیان آموزش و پرورش استثنایی استان و به ویژه مجموع آموزشی مهرورزان، هدف از این حضور را دیدار با آموزگاران، مدیران، مربیان و جامعه هدف بمنظور عرض خداقوت و تقدیر از خدمات ایشان بیان داشتند.

وی جامعه هدف مشترک فی مابین بهزیستی استان و آموزش و پرورش استثنایی را نقطه اشتراک دو اداره کل عنوان و این امر را نیازمند تقویت نقاط مشترک و ارتقای سطح همکاری ها بیش از پیش دانسته و افزودند : با استفاده از تجربیات بهزیستی و شناخت جامعه هدف در آموزش و پرورش استثنایی و بهرمندی از ظرفیت های موجود در این دو اداره کل می توان گام های موثر و پایداری در توانمندی این گروه از جامعه هدف برداشت.

سرپرست بهزیستی استان آموزش را رکن اصلی توانمندی در افراد کم توان ذهنی دانسته و ورزش را تکمیل کننده آن برشمرده و ابراز داشتند : آموزش و ورزش یکی از موفق ترین راه های ارتقای سطح فردی و اجتماعی جامعه هدف است و می توان در این راه از ظرفیت های آموزش و پرورش، بهزیستی و هیات های ورزشی استفاده لازم را برد.

منطقی ضمن تاکید بر شناسایی توانخواهان دارای استعداد و معرفی ایشان به جامعه علمی و ورزشی استان و کشور خواستار تقویت این بخش در مدارس استثنایی شده و در پایان سخنان خود استمرار آموزش در افراد دارای معلولیت را یک اصل در ارتقای سطح توانمندی ایشان دانستند و مجدد از خدمات و زحمات ارائه شده توسط پرسنل آموزش و پرورش استثنایی استان تقدیر و تشکر داشتند.

  

کد خبر 57056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد