در رسانه | - سرپرست بهزیستی اردبیل خبر داد.
افزایش مشارکت مردم در پرداخت زکات فطریه به بهزیستی

اردبیل- سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل ۱۰ میلیارد ریال در امر پرداخت زکات فطریه به بهزیستی و کمک به مددجویان اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش مشارکت مردم در پرداخت زکات فطریه به بهزیستی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ وقف در سطح استان، مردم روزه دار اردبیل به میزان بیش از ۱۰ میلیارد ریال از فطریه خود را به اداره‌ها و مؤسسات تحت پوشش بهزیستی استان اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه مردم استان اردبیل در این امر خداپسندانه همیشه مشارکت چشم گیری داشتند، گفت: در روز عید فطر و در مکان‌های برگزاری نماز عید سعید فطر با استقرار پایگاه‌های ثابت و سیار به تعداد ۱۷۰ صندوق، اقدام به جمع آوری زکات فطریه شد که میزان فطریه جذب شده نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: درآمد حاصل از مشارکت‌های مردم در اسرع وقت در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان، اشتغال، درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند تحت پوشش قرار گرفت.

رضایی همچنین از کمک بیش از ۱۵ میلیارد ریالی مردم خیر و نوع دوست استان در پویش «ضیافت مهربانی» خبر داد و گفت: این پویش برای یاری رسانی به خانواده‌های تحت پوشش در طول ماه مبارک رمضان به صورت بسته‌های غذایی، افطاری و کمک‌های نقدی همچون سال‌های گذشته در استان اردبیل اجرا شد.

وی بیان کرد: در پویش ضیافت مهربانی مردم خیر و نوع دوست استان تعداد ۱۴ هزار و ۶۴۹ پرس غذای گرم و تعداد ۳ هزار و ۳۴۷ بسته معیشتی برای کمک به خانواده‌های تحت پوشش در اختیار اداره‌های بهزیستی و مؤسسات قرار دادند که این احسان ها در اسرع وقت در بین ولی نعمتان بهزیستی و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش توزیع شد.

کد خبر 57045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد