مجمع معتمدین با ظرفیت های بالقوه ای که دارد بستری برای کمک به آحاد مردم و مددجویان بهزیستی است

ظهر روز شنبه مورخ بیست و چهارم اردیبهشت ماه جلسه ای با حضور «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان ، معاونین تخصصی بهزیستی و اعضاء مجمع معتمدین استان البرز در راستای همکاری های دوجانبه و استفاده از ظرفیت های این دو نهاد در محل سالن اجتماعات بهزیستی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در ابتدای این جلسه معاونین تخصصی بهزیستی گزارش مبسوطی از فعالیت های حوزه مطبوع خود را ارائه نمودند و پیشنهادات، راهکارها و نیازهای خود در راستای عملکرد مؤثرتر در حوزه مددجویی با کمک مجمع معتمدین را مطرح نمودند.

در ادامه جلسه مدیرکل بهزیستی استان ضمن خوشامد گویی به اعضاء مجمع خیرین استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: ما امروز در خدمت شما عزیزانی هستیم که از مفاخر استان البرز هستید و این توفیقی است برای من که در جمع افرادی هستم که دغدغه مند مسائل اجتماعی هستند و مسئولیت اجتماعی را به نحو شایسته و بایسته درک کرده و پیگیری حل مشکلات مردم استان هستند، مجمع خیرین ظرفیت های بالقوه ای دارد و با توجه به اینکه در بطن جامعه و از میان نخبگان خود مردم است بستر مناسبی برای کمک به آحاد مردم و مددجویان بهزیستی است.


مدیر کل بهزیستی البرز افزود : مجموعه بهزیستی در استان البرز و در سراسر کشور خانواده بسیار بزرگی بعنوان مولود انقلاب اسلامی تشکیل داده که وظایفی به لحاظ حاکمیتی برعهده دارد و نقش هایی برای آن تعریف شده اما وجود تحریم های ظالمانه ، فشار بی سابقه بر معیشت مردم از سوی استکبار جهانی و منابع و اعتبارات محدود دولت خدمت رسانی مطلوب به گروه هدف بهزیستی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی افزود: خدمت رسانی به جامعه هدف گسترده و متنوع بهزیستی بدون کمک آحاد جامعه بسیار کار سختی است و این چالش نیازمند حضور خیّرین ، معتمدین و افراد تأثیرگذار در کنار و همراه با مجموعه بهزیستی است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم این نشست ها با معتمدین مردم و خیرین گرانقدر مستمر باشد کما اینکه بهزیستی البرز طرح های خاصی را در حوزه جلب مشارکت های مردمی و خیرین در دستور کار دارد تا انشاءالله با هم افزایی با خیرین به سمت نوآوری های اجتماعی حرکت کنیم و کمک های مردمی را در جهت توانمندسازی مددجویان هدایت نمائیم به صورتی که بتواند آنها را از چرخه حمایتی خارج نماید.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه افزود: این نوید را میدهم که بهزیستی استان در حوزه کمک های مردمی کاملاً شفاف عمل خواهد کرد و تلاش خواهیم نمود تمامی کمک ها به این مجموعه را بعنوان واسط و وسیله ،مستقیماً بدست جامعه هدف و افراد نیازمند برسانیم.

در ادامه جلسه دکتر محسنی نماینده این مجمع ضمن تشکر از مدیرکل بهزیستی استان بواسطه همراهی و هم افزایی و میزبانی مجمع خیرین استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های مجمع خیرین استان از حمایت ۱۳۷ کودک کار و خیابان توسط این مجمع سخن به میان آورد و افزود:  پرداخت هزینه ماهانه تعداد ۷۵۰ نفر کودک از کودکان ایتام استان توسط مجمع خیرین و رابطین آنها در حال انجام است.

وی در این جلسه در خصوص ارائه خدماتی از قبیل خدمات دندانپزشکی ثابت در مرکز الزهرا ، اعزام گروههای جهادی به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی سیار به مددجویان بهزیستی ، ارائه خدمات مامایی به بانوان تحت پوشش بهزیستی، بهره گیری از ظرفیت خیرین در جهت جذب مشارکتها و سوق دادن آنان بسوی بهزیستی و همکاری در تأمین غذای گرم برای مراکز بهزیستی اعلام آمادگی نمود و قول همکاری و مساعدت لازم را داد.

کد خبر 57037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد