بیش از ۴هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به بهزیستی خوزستان اختصاص یافت

سرپرست بهزیستی استان خوزستان روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ، در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور استاندار ،مدیران دستگاههای اجرایی و کارفرمایان بخش خصوصی استان در محل استانداری خوزستان برگزار شد ،از اختصاص بیش از ۴هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در سال ۱۴۰۱ به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،مهران کریمیان با شاره به اینکه در سال گذشته مبلغ ۸۳۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان و معلولان تحت پوشش پرداخت شد،بیان کرد:در سال جدید هم اعتبارات اشتغال بهزیستی خوزستان نسبت به سال گذشته ۴ برابر افزایش پیدا کرده و رقمی بیش از ۴هزار میلیارد تومان به بهزیستی خوزستان اختصاص یافته است.


وی افزود:تعهد اشتغال بهزیستی خوزستان در سامانه رصد در سال گذشته ۱۲۹۵ نفر بوده که بهزیستی استان برای ۱۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرد و در سال جدید تعهد اشتغال بهزیستی خوزستان ۲۵۰۰ نفر می باشد که اقدامات لازم جهت تحقق آن در حال انجام است.


کریمیان اعلام کرد: بهزیستی خوزستان آمادگی دارد در سال جدید کارفرمایانی که معلولین و مددجویان بهزیستی را مشغول به کار نمایند و طبق قانون کار به آنان حقوق و دستمزد پرداخت کنند تسهیلات اشتغال زایی و بیمه سهم کار فرما را پرداخت نماید.
سرپرست بهزیستی خوزستان همچنین در خصوص تسهیلات تبصره ۱۸ که با همکاری بنیاد برکت در حال انجام است ،گفت: طرحهای متقاضیان بررسی و اهلیت سنجی آنها توسط تسهیلگران بنیاد برکت انجام شده و به زودی در کارگروه فنی استان مطرح و به بانکها جهت پرداخت معرفی خواهند شد.

کد خبر 57032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد