روابط عمومی شتاب دهنده خدمات سازمان است

در آستانه هفته روابط عمومی و روز جهانی ارتباطات، سرپرست بهزیستی استان تهران با صدور پیامی این هفته را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی در پیام گرامیداشت روز ملی روابط عمومی و هفته جهانی ارتباطات چنین آورده است:

چو غنچه گرچه فروبستگی است کار جهان 
تو همچو باد بهاری گره گشا می باش

اهمیت ارتباطات و روابط عمومی بر هیچ فردی پوشیده نیست و بسیار مهم و پاشنه آشیل هر سازمان و دستگاهی در جهان امروز به حساب می آید، روابط عمومی ها به عنوان ارتباط گر میان سازمان ها و مخاطبین دستگاه ها مورد توجه قرار دارند و این توجه است که آنها را در ردیف مهمترین عوامل هر دستگاه و سیستم اجرایی قرار داده است.

در دنیای پرتلاطم امروز، توجه به دانش و کسب علم روز و انتشار آن، نشان دهنده جایگاهی رفیع است و پرداختن صحیح و درست به حوزه ارتباطات و روابط عمومی می تواند باعث رجحان و اعتلای سازمان ها با تکیه بر عناصر موجود در روابط عمومی شود.

روابط عمومی شتاب دهنده خدمات سازمان است و می‌تواند به نحوی شایسته به عنوان بلندگو و تریبون هر مجموعه، خدمات و فعالیت های آن را بر مبنای تکالیف و وظایف مشخصی که قانونگذار بر عهده اش گذاشته با بهره از تکنولوژی های نوین در معرض دید و نمایش همگان قرار دهد.

بهره گیری درست و اصولی از ابزار روابط عمومی می تواند منجر به تعالی، رشد و توسعه هر مجموعه و سازمان شود که بی شک توجه به منابع انسانی ارزش آفرین در کنار بهره علمی از ابزار روابط عمومی و به کارگیری آنها در راه نیل به اهداف سازمان ها، ترقی و رشد را به ارمغان خواهد آورد.

اینجانب فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی(۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) را صمیمانه به فعالان در این عرصه و همکاران روابط عمومی در سطح استان تهران و اصحاب رسانه و خبرنگاران که در انعکاس و پوشش فعالیت های حوزه روابط عمومی، دغدغه‌مندانه در کنار اداره کل بهزیستی استان تهران و ستادهای شهرستان ها قرار دارند تبریک گفته و برای همه افراد مرتبط با حوزه روابط عمومی، صحت و عافیت آرزو می نمایم.

سمانه زمانی
سرپرست بهزیستی استان تهران

کد خبر 57031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد