برگزاری جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان

جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی هرمزگان با حضور سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی هرمزگان با حضور سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور ، سامیه جهانشاهی سرپرست بهزیستی استان واعضای شورای معاونین این اداره کل برگزار شد.

سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در این جلسه از سختی ها و شرایط خاص کار در  بهزیستی و منابع محدود سازمان سخن گفت و افزود : یکی از شاخص های ارتقای انگیزه در پرسنل منابع مالی است و لازم است با اولویت بندی مشکلات و نیازها و توزیع منابع براساس برنامه ها ، شرایط رسیدگی ویژه به مطالبات و خواسته های کارکنان فراهم گردد.

وی پیش بینی خدمات رفاهی غیر نقدی و برنامه ریزی برای سفر همکاران زیارت اولی به مشهد مقدس را از برنامه های سازمان برای ارتقای انگیزه پرسنل و ایجاد نشاط معنوی در آنان دانست.

سید مرتضی حسینی جلب مشارکت‌های مردمی و گسترش فرهنگ خیر جمعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مسئولیت‌ اجتماعی فردی، نهادها، موسسات، شرکت‌ها را سیاست مدیریت جدید سازمان معرفی کرد و گفت : با افزایش مشارکت آحاد جامعه می توان در جهت ارتقاء رفاه و سلامت اجتماعی و توانمندسازی جامعه هدف بیشتر از پیش موفق عمل کرد.

کد خبر 57011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد