ملارد| استقرار میزخدمت بهزیستی در مصلی نماز جمعه 

به منظور تشریح خدمات سازمان و آشنایی هرچه بیشتر مردم با بهزیستی و بویژه اورژانس اجتماعی، زهرا باقرپور معاون اداره به همراه کارشناسان اورژانس جهت پاسخگویی به مشکلات جامعه هدف در مسجد جامع شهرستان ملارد مستقر شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت آگاهسازی مردم شهرستان گفت: در ساعات اداری کارشناسان آماده پاسخگویی به مشکلات و پیگیری درخواست های جامعه هدف هستند ولی کارشناسان اورژانس از طریق خط ۱۲۳ بصورت شبانه روزی ارائه خدمت میکنند.  

داود خادم در ادامه گفت: روزهای سه شنبه هر هفته نیز با عنوان سه شنبه های پاسخگویی ریاست و معاونین بصورت حضوری پذیرای مراجعه کنندگان بوده و موارد را به شکل دقیق بررسی و در صورت امکان به کارشناسان مربوطه ارجاع میدهند.  

ملارد| استقرار میزخدمت بهزیستی در مصلی نماز جمعه 

آمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی این اداره نیز با اعلام شماره تماس ۱۲۳ جهت راهنمایی مردم در خصوص مواردی چون: همسر آزاری، کودک آزاری، سالمند آزاری و ... گفت: افراد میتوانند ضمن تماس با شماره ۱۲۳ مشکلات خود را مطرح نمایند که در صورت نیاز کارشناسان حتما مداخله می نمایند.  

مسئول اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان ملارد با تاکید بر اهمیت معرفی خدمات و امکانات موجود در سازمان در مجامع عمومی چون نماز جمعه گفت: شناسایی خدمات اورژانس به مردم موجب کاهش بحرانهای فردی و اجتماعی شده که همین مسئله به مرور در کنترل آسیبهای اجتماعی تاثیر گذار است.  

گفتنی است؛ میز خدمت مستقر در ستاد اداره بهزیستی با حضور کارشناس این اداره همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی، راهنمایی و هدایت مراجعین به واحدهای مورد نظر است.

کد خبر 57004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد