فراخوان دعوت به همکاری مراکز غیردولتی و سازمان های مردم نهاد و مراکز مثبت زندگی معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان تهران اعلام شد

فراخوان دعوت به همکاری مراکز غیردولتی و سازمان های مردم نهاد و مراکز مثبت زندگی برای فعالیت در طرح های "آموزش پیش از ازدواج " و " آموزش زندگی خانواده فرزند پروری، بلوغ و نوجوانی) " در سطح شهرستان تهران اعلام شد.

سازمان بهزیستی به منظور تحکیم و تعالی جایگاه خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ضرورت ارائه خدمات آموزشی به آحاد مردم، در راستای عملیاتی شدن برنامه های  طرح آموزش پیش ازدواج و آموزش زندگی خانواده(فرزند پروری، بلوغ و نوجوانی) آموزشها را اجرا و در سطح شهرستان تهران در این خصوص دعوت به همکاری می نماید.
شرایط عمومی:
۱- مراکز و دفاتر غیردولتی و مؤسسات متقاضی باید دارای پروانه فعالیت یا پروانه تاسیس (روزنامه رسمی، اساسنامه)  معتبر و مرتبط از سازمان بهزیستی  استان تهران باشند.
۲- مؤسسات متقاضی می بایست در اساسنامه آنها ارائه آموزش های مرتبط(در زمینه های پیش از ازدواج، خانواده، بهبود روابط بین فردی، ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و....) درج شده باشد.
 شرایط اختصاصی:
۱- مراکز و مؤسسات متقاضی و مجری باید دارای مدارک تحصیلی معتبر و مرتبط (روانشناسی،مشاوره، مددکاری اجتماعی و...)  باشند.
۲- مراکز و موسسات مجری برنامه های فوق الذکر می بایست گواهی و مدرک دوره آموزشی مرتبط و مورد تایید معاونت پیشگیری را داشته باشند.
۳- مؤسسات و مراکز با سابقه همکاری رضایت بخش با شهرستان تابع خود در اولویت انتخاب هستند.
فعالیت های مورد انتظار در طرح های آموزشی فوق
آموزشها باید مطابق دستورالعمل اجرایی این طرح که متعاقبا به مراکز و موسسات متقاضی مورد تایید ابلاغ می شود، اجرا گردد.

شرایط همکاری مراکز همکار

مراکز داوطلب لازم است مدارک مورد نیاز ذکر شده در ذیل را جهت بررسی واجد شرایط بودن به معاونت پیشگیری بهزیستی شهر تهران واقع در خیایان انقلاب، بالاتر از پیچ شمیران (زیر پل روشندلان) جنب دانشکده توانبخشی، ارائه نمایند. بررسی و اظهار نظر درباره این درخواست ها بر اساس شرایط مندرج در دستورالعمل بر عهده اداره شهرستان تهران و معاونت پیشگیری است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس طرح  به شماره تلفن ۷۷۶۴۳۲۷۴ تماس حاصل فرمایید.
مدارک مورد نیاز:
-    درخوست کتبی مبنی بر آمادگی برای شرکت در طرح
-    کپی پروانه فعالیت برای مراکز متقاضی( حقیقی) و پروانه تاسیس، روزنامه رسمی و اساسنامه برای موسسات (حقوقی)
-    کپی مدارک شناسایی موسس
-    کپی گواهی دوره مربیگری(TOT آموزش پیش از ازدواج، آموزش خانواده، فرزند پروری یا بلوغ و نوجوانی مدرس)
-    کپی مدارک شناسایی مدرس
-    کپی آخرین مدرک تحصیلی مدرس
واجدین شرایط از تاریخ بارگزاری فراخوان در سایت به مدت ۵ روز کاری فرصت دارند تا مدارک خود را تحویل واحد پیشگیری بهزیستی شهر تهران نمایند.

کد خبر 57002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد