دیدار سرپرست بهزیستی آذربایجان غربی با کارکنان بهزیستی شهرستان

در ادامه سفر سرپرست بهزیستی آذربایجان غربی به بوکان با حضور نماینده مردم بوکان در مجلس و رییس بهزیستی نشست صمیمی با کارکنان بهزیستی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ پروین محمدپوری،سرپرست بهزیستی آذربایجان غربی در این نشست علاوه‌ بر تشکر از همکاران خدوم بهزیستی شهرستان بوکان گفت: سیاست سازمان بهزیستی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مددجویان و کارکنان خود است.

وی گفت: تیم پیگیری و نظارت مراکز و NGO ها در سطح استان فعال شده است و سیاست کلی سازمان بهزیستی نظارت برنامه ریزی و سیاستگذاری در ارتباط با ارائه خدمات بیشتر به مددجویان است. 

 انور حبیب زاده، نماینده مردم بوکان در مجلس نیز در این نشست خطاب به کارکنان بهزیستی بوکان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان زحمت کش بهزیستی افزود: کارکنان بهزیستی علارغم پایه حقوق کم با صعه صدر و روی خوش با جامعه هدف برخورد می کنند. 

وی با تاکید بر اینکه مددجویان بهزیستی دارای کرامت و عزت نفس هستند، خدمت به این قشر را یک فرصت دانست و گفت: برخورد توام با احترام را باید سرلوحه خود قرار دهیم.

وی در ادامه بابیان اینکه برای تبدیل وضعیت کارکنان اورژانس اجتماعی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست، بر لزوم توسعه و تجهیز و تلاش برای ارتقاء درجه اورژانس اجتماعی بوکان به سطح دو و حتی درجه یک تاکید نمود. 

این نماینده خانه ملت در راستای تکریم از جامعه هدف سازمان، خواستار نظارت دقیق بر عملکرد مراکز و NGO تحت نظارت بهزیستی شد.

دیدار سرپرست بهزیستی آذربایجان غربی با کارکنان بهزیستی شهرستان

کد خبر 56982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد