پیام تبریک سرپرست بهزیستی گلستان به مناسبت هفته روابط عمومی

عارف کیائی در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ عارف کیائی سرپرست بهزیستی گلستان با صدور پیامی هفته ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی به مفهوم امروزی، از الزامات عصر دانایی، عنصر اثرگذار چرخه اطلاع رسانی و اصلی ترین حلقه اتصال و پیوند دو سویه سازمان ها با مخاطبین و جامعه هدف محسوب می شود.

پیچده تر شدن روابط اجتماعی و سرعت بالای تبادل اطلاعات در عصر جدید، روابط عمومی را به یک نیاز اجتناب ناپذیر و حیاتی جامعه کنونی تبدیل کرده است.

 روز روابط عمومی، فرصت مناسبی برای واکاوی وضعیت موجود این عنصر در کشور و نیز بررسی نقاط ضعف و قوت و آسیب شناسی اقدامات و چالش های پیش روی این حوزه با بهره مندی از نقطه نظرات و ایده های نخبگان و کارشناسان و اصحاب فن است.

در مجموعه بهزیستی استان وهمگام با فعالیت های گسترده اجتماعی نقش روابط عمومی در منشوری تابناک از مسئولیت اجتماعی، هم اندیشی در عرصه خدمت‌رسانی وهم افزایی  در تحقق اهداف ولای بهزیستی متبلور می گردد. روابط عمومی در بهزیستی سرفصلی از اخلاق، علم، هنر وآینه‌ای است که نقش‌های ماندگار خدمت به انسان‌ها درآن رقم می خورد.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت تمام هنرمندان و جهادگران عرصه تببین اهداف و خدمات کشور تبریک گفته و از خداوندمنان آرزوی بهورزی و پیروزی دارم.

عارف کیائی

سرپرست بهزیستی گلستان

کد خبر 56975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد