به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهکی درابتدای جلسه، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و قدردانی از زحمات مدیران مراکز مثبت زندگی در پیشبرد اهداف سازمانی درسالی که گذشت، با اشاره به اینکه مهمترین هدف راه اندازی مراکز مثبت زندگی ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و دسترسی راحت تر جامعه هدف به مراکز بهزیستی است و مددجو به وسیله این مراکز می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن با مددکار خود ارتباط گرفته و مسایل خود را دنبال کنند، ابراز امیدواری کرد با توجه به محله محور بودن اینگونه مراکز، دسترسی مددجویان بسیار راحت شده و آنان قادرند تا در کوتاه ترین زمان به خدمات سازمان بهزیستی دسترسی پیدا کرده و مددکار هم در کوتاه ترین زمان و به راحت ترین شیوه خدمات خود را ارایه می کند.
در ادامه هر یک از معاونین و مسئولین مراکز مثبت زندگی در خصوص ارائه بهتر خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی، مشکلات و چالش های موجود را عنوان کردند.
نظر شما