شهریار| برگزاری جلسه آموزشی مدیریت حوادث ویژه مدیران مراکز غیردولتی

به همت اداره بهزیستی شهریار، اولین جلسه آموزشی مدیریت حوادث و بلایا ویژه مدیران مراکز غیردولتی تحت نظارت واقع در سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، راد رئیس اداره بهزیستی شهریار از برگزاری اولین کارگاه آموزشی مدیریت حوادث و بلایا ویژه مدیران مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی شهریار با تدریس نصیر امانت عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد.

فهیم راد در این کارگاه که با حضور نورالدین احمدیان مسئول پیشگیری و ناصر نیک افشار مسئول کمیته پدافند غیر عامل و مدیران مراکز توانبخشی غیر دولتی برگزار شد، ضمن خیر مقدم مدعوین و گرامیداشت هفته سلامت، بر لزوم حمایت آموزش مسئولین و مشارکت مردم در حوادث و بلایا در راستای هدفمندی واجرای پدافند غیر عامل تاکید نمود وخاطر نشان کرد: با توجه به فرا رسیدن هفته سلامت و نظر به اینکه یکی از مهمترین مولفه های آن حفظ سلامت در بحران و بلایادر مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان می باشد برگزاری این کارگاه ها و ارتقای دانش مسئولین این مراکز بویژه مراکز نگهداری توانبخشی و اقامتی که یکی از نقاط پر خطر در حوادث می باشند حائز اهمیت می باشد.  

وی در ادامه تأکید کرد: اگر آمادگی نداشته باشیم و امکانات، تجهیزات و شرایط را برای مقابله فراهم نکنیم در هنگام وقوع تهدیدات، ممکن است آسیب‌های جدی ببینیم و مشکلات دامنه‌داری برای خود مراکز و مددجویان ایجاد شود.

 در ادامه مسئولان  پیشگیری و کمیته پدافند غیر عامل اداره بهزیستی شهریار و مدرس این کارگاه به تشریح و بررسی موارد لازم الاجرا در هنگام  حوادث در مراکز نگهداری توانبخشی پرداختند.

کد خبر 56965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد