پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات

مدیرکل بهزیستی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته ملی روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه به ویژه همکاران روابط عمومی بهزیستی استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در پیام محمد مهدی شاهقدمی به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی(۲۷ اردیبهشت) چنین آمده است:

در عصر ارتباطات و در دورانی که با توسعه شبکه های ارتباطی و رسانه ها، موضوع اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، جایگاه روابط عمومی، اهمیتی دوچندان یافته به طوری که حصول موفقیت فردی و جمعی و تداوم حضور در حوزه عمومی و فعالیت‌های تخصصی به نقش آفرینی و عملکرد روابط عمومی وابسته است.

در چنین شرایطی که شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، تمامی مرزها و فاصله های زمانی و مکانی را درنوردیده، اهمیت ارتباطات و روابط عمومی، جایگاه و نقش کلیدی این هنر- صنعت بیش از پیش نمایان می شود.

روابط عمومی نه به عنوان یک نهاد تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک نهاد مشورتی و تخصصی تاثیرگذار در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد به گونه ای که در عصر حاضر روابط عمومی را نمی‌توان صرفاً به عنوان ابزاری برای مدیریت قلمداد کرد، بلکه باید آن را فلسفه مدیریت دانست. ارتباطات اثربخش و کارا جوهره روابط عمومی است و مدیران امروزی اگر مهارت ارتباط با جامعه، ذینفعان، مشتریان و کارکنان را در چارچوب هنر روابط عمومی نیاموخته باشند، بخش عظیمی از مدیریت آنان رنگ ناکارآمدی به خود می‌گیرد.

مسلماً نامگذاری مناسبتی به عنوان روز ارتباطات و روابط‌عمومی(۲۷ اردیبهشت) و گرامیداشت هفته ای به همین نام، گویای اهمیت و نقش‌آفرینی این حرفه در دنیای معاصر است و از این رو هدف‌گذاری در این حوزه فرصت مغتنمی را فراهم می‌کند تا همه بخش‌های جامعه به ویژه روابط‌ عمومی‌ دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ارتباط منسجم و کارآمدی با افکارعمومی داشته باشند.

این روز در حقیقت فرصت ارزشمندی است برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند.

در پایان ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر مسئولان و کارکنان روابط‌ عمومی های دستگاه های اجرایی همکاران و رابطین روابط عمومی در اداره کل بهزیستی استان، این مناسبت را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات همه عزیزان را از خداوند متعال مسألت دارم.

 محمد مهدی شاهقدمی

 مدیر کل

کد خبر 56954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد