شمیرانات| معارفه سرپرست جدید بهزیستی شهرستان

در مراسمی با حضور کارکنان بهزیستی شهرستان شمیرانات از خدمات علیرضا عمادی تقدیر و رهام ولایتی نژاد به عنوان سرپرست بهزیستی این  شهرستان معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا عمادی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و ضمن تشکر از کارکنان بهزیستی شمیرانات، آنان را اعضای خانواده ای بزرگ توصیف کرد و بیان داشت: بنده به عنوان سرباز بهزیستی در خدمت همه همکاران و جامعه هدف هستم و در این مدت تقریبا یک سال، تعریفی جدید بر پایه تکریم همکاران و ارباب رجوع ارائه و عملیاتی کردیم.

وی ادامه داد: کارکنان بهزیستی بی ادعا هستند و با نگاه به آخرت، بهترین کارایی را دارند.

✔️ شمیرانات، پیشرو در خدمت به محرومان
سرپرست بهزیستی شهرستان شمیرانات، با تقدیر از اعتماد ریاست سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان تهران و بیان اینکه امیدوار است پیام آور دوستی و مودت باشد، خاطرنشان کرد: امام علی(ع)  نماد ریشه دار و بزرگ فعالیت در بهزیستی است و مفتخریم که ایشان اولین مددکار جامعه است.

رهام ولایتی نژاد داشتن احساس مسئولیت اجتماعی و تمرکز بر جامعه را از صفات کارکنان بهزیستی معرفی کرد و اظهار داشت: عدالت، مهربانی و دستگیری از مردم برگرفته از سیره بزرگان دین اسلام و امام علی(ع) است که خوشبختانه این روحیه و نگاه در میان کارکنان بهزیستی به شکل فراینده ای وجود دارد.

وی ادامه داد: روح ما انسان ها با کمک به دیگران صیقل می یابد و برای پیشبرد اهداف و برنامه ها از همه نظرات بهره خواهیم برد.

سرپرست بهزیستی شهرستان شمیرانات با تاکید بر رعایت و الزام به کرامت انسانی، گفت: امید سرزمین اسلامی به مناطقی چون شمیرانات است و این شهرستان پیشرو در خدمت به مردم، محرومان و نیازمندان است.

ولایتی نژاد در ادامه اذعان داشت: مسئولیت ما در بهزیستی بسیار حساس است و تجارب و خدمات همگی همکاران در این حوزه بسیار ارزشمند است و امیدوارم تسهیل کننده خدمات شما به مردم شهرستان و منطقه باشم.

وی در پایان با بیان اینکه همه فعالین در بهزیستی، مددکار هستند، افزود: متعالی ترین شکل روحیه انسانی خدمت به مردم و نیازمندان است.

✔️ شمیرانات، یاقوت استان تهران
مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران نیز در این جلسه اظهار داشت: بهزیستی شمیرانات با ظرفیت هایی عالی چون کارکنان، مراکز و شرکای بزرگ اجتماعی در شرایطی ویژه دارد و افراد شاخصی را در این حوزه مدیریت کردند.

 خدامعلی نورانی ادامه داد: شمیرانات چونان یاقوت استان تهران است و همچنان پیشقراول شهرستان های مطلوب است.

وی در پایان با تشکر از همکاری های ارزنده کارکنان شمیرانات خاطرنشان کرد: تقدیر از مدیر، تشکر از کل مجموعه است که صادقانه و خالصانه برای حمایت از جامعه هدف تلاش می کنند.

گفتنی است؛ ولایتی نژاد پیش از این مدیر بهزیستی شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

کد خبر 56936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد