بازدید مسئولین استانی از مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان ملارد

به منظور بررسی نیازهای عمرانی و تجهیزات مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان، طی جلسه ای با حضور امیر بهادر فاضلی معاون پشتیبانی بهزیستی استان تهران، حبیب متین پژوه ذیحساب بهزیستی استان تهران، کیوان شمس مسئول بودجه بهزیستی استان تهران به همراه داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از این مرکز بازدید بعمل آمد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه عملکرد مرکز اخوان گفت: در حال حاضر این مرکز با ظرفیت نگهداری بیش از ۲۰۰۰ بیمار در ۵ فاز مشغول ارائه خدمات می باشد.  

وی در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت بالای این مرکز و لزوم بررسی دقیق و ارائه خدمات تخصصی، طی بازدید های بعمل آمده نیازمندیهای عمرانی و تجهیزات مرکز اخوان توسط متخصصین با حضور مسئولین این مرکز مورد بررسی قرار گرفت تا هرچه سریعتر بتوانیم مشکلات و کمبودها را برطرف کنیم.
 
خادم در ادامه ضمن تاکید بر اقدامات در جهت توانمند سازی بیماران این مرکز گفت: مهمترین موضوع در خصوص مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان تلاش برای فراهم آوردن اقداماتی است که این بیماران در طول مدت درمان مورد آموزش قرار گرفته و با کسب مهارت به جامعه بازگردند، زیرا زمانی که فرد دارای مهارت باشد میتواند با اشتغال به کار و استقلال مالی شرایط را کنترل و تا حدود زیادی از بازگشت مجدد به بیماری اعتیاد جلوگیری شود.

کد خبر 56931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد