ارایه خدمات تخصصی روانی اجتماعی مرهون تلاش‌ها و زحمات روان‌شناسان و مشاوران است

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه روانشناسی حرفه ای یاورانه است گفت:  ۱۰۵ روانشناس و مشاور در حوزه های توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی با دانش فنی و تخصصی خود در بخش دولتی، در عرصه های مختلف مشغول خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی در مراسم بزرگداشت روز روانشناس ضمن قدردانی از همکاری های و تعامل سازنده  نظام روانشناسی با بهزیستی، در جمع روانشناسان ابراز داشت: سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی در کشور به همکاری تنگاتنگ و بی وقفه روانشناسان و مشاوران نیازمند است و با توجه به اهمیت ویژه و نقش روانشناسان در مسائل روانی و اجتماعی در جامعه، بر لزوم این همکاری بیشتر تاکید می‌شود.

وی با بیان اینکه در ارتقاء سطح دانش همکاران باید قدمی برداریم، عنوان کرد: ارایه خدمات تخصصی روانی اجتماعی مرهون تلاش‌ها و زحمات روان‌شناسان و مشاوران است و سازمان بهزیستی همواره تلاش کرده تا از توان و ظرفیت علمی روان‌شناسان در حوزه‌های مختلف استفاده کند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش مهارتهای زندگی یادآور شد: در سال گذشته سه مهارت ارتباط موثر، جراتمندی و مدیریت خشم بومی سازی شده و به ۸۹۴ نفر در چهار گروه کودک، نوجوان، جوان، و بزرگسال و زنان سرپرست خانواده آموزش داده شده است.

وی بابیان‌اینکه در استان زنجان بیش از ۳۰ دفتر مشاوره دولتی و غیر دولتی فعال هستند  خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰‌هزارنفر با مراجعه به مراکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی درزمینه‌های فردی و گروهی، خانواده، تربیتی، تحصیلی و. ‌.... مشاوره دریافت کردند.

کد خبر 56919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد