حضور صمیمی مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در بین فرزندان بهزیستی

حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور فرهنگی عصر دیروز در سفر به هرمزگان ، در بین فرزندان مراکز شبانه روزی در بندرعباس حضور یافت و ضمن دیداری صمیمی از بخش های مختلف مراکز بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ حجت الاسلام  محمد تقی وکیل پور مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور فرهنگی عصر دیروز دراولین روز سفر به هرمزگان ، با همراهی سامیه جهانشاهی سرپرست اداره کل بهزیستی هرمزگان، حجت الاسلام غلامحسین رازمند دبیر شورای فرهنگی و قاسم جلالی مدیر حراست بهزیستی استان در بین کودکان مرکز نگهداری شیرخوارگاه ،فرزندان خیریه علی ابن ابیطالب (ع)  و بانوان مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن زن در بندرعباس حضور یافت.

 وی ضمن دیداری صمیمی با فرزندان بهزیستی ، با کارکنان هر یک از این مجموعه‌ها از نزدیک  دیدار و گفتگو کرد و از زحمات و تلاشهای شبانه روزی آنها در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان تشکر و قدردانی نمود.

حجت الاسلام  محمد تقی وکیل پور در ادامه ضمن بازدید از بخش های مختلف مراکز ، نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و انس و الفت هرچه بهتر و بیشتر  جامعه هدف سازمان با مفاهیم ،مضامین و فضایل اخلاقی و اسلامی و اجرای برنامه‌های فرهنگی با محتوا را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور فرهنگی در طول حضور در موسسه خیریه علی ابن  ابیطالب (ع)  شام خود را در جوار کودکان و نوجوانان این مرکز صرف نمود.

کد خبر 56907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد