بهبود و ارائه خدمات کیفی در گرو ارتباط و تعامل بین بخشی است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، دومین نشست هماهنگی درون بخشی برنامه اقدام و عمل با موضوع حمایت های اجتماعی از کودکان کار و خیابانی با حضور سرپرست اداره کل، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، مدیر بهزیستی شهرستان اردبیل و هیات همراه در محل اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

در این نشست رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان در دومین نشست هم اندیشی برنامه اقدام و عمل با اظهار این مطلب که حمایت از کودکان کار و خیابانی اصلی ترین دغدغه سازمان و دست اندرکاران ساماندهی این کودکان و خانواده های آنان هست گفت: با توجه به اینکه در بحث حمایت از کودکان کار و خیابانی در حدود ۱۲ دستگاه اجرایی، متولی حمایت های اجتماعی هستند انتظار می رود این دستگاهها به وظایف و تعهدات خود در قبال کودکان کار و خیابانی پایبند باشند.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود ارتباط و تعامل را بهترین ابزار و پتانسیل برای هم افزایی دانست و گفت: به منظور ارتقاء کیفیت خدمات در تمامی طیف ها و امورات سازمان، لازم است حلقه  های بین بخشی تنگ تر شوند تا با هم افزایی و انتقال دانش و تجربیات و استفاده از ظرفیت و پتانسیل های دستگاههای حمایتی این شرایط تسهیل یابند.

 وی اضافه کرد : بهره گیری از پتاسیل بالای شهرداری ها و قوه قضائیه بخصوص معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از جمله ظرفیتهای هستند که بایستی در این زمینه تامل و هدف گزاری های ویژه ای صورت پذیرد.

گفتنی است در این نشست هریک از حاضرین به بیان دیدگاه ها و نظرات کارشناسی خود در قبال بهبود ارائه خدمات پرداخته و در پایان از سوی سرپرست اداره کل بهزیستی استان پیشنهادهاو نکات موثر در این زمینه ارائه شد.

کد خبر 56904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد