پیام  تبریک مدیر کل بهزیستی لرستان بمناسبت زاد روز زینب کبری (س) و روز جهانی پرستار

مدیر کل بهزیستی لرستان طی پیامی تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همه پرستاران در جای جای میهن عزیز و اسلامی ایران تبریک گفت:

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، مدیر کل بهزیستی لرستان طی پیامی تولد بانو حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همه پرستاران در جای جای میهن عزیز و اسلامی ایران تبریک گفت:

متن پیام بدین شرح است

روز جهانی پرستار هرساله در ۱۲ ماه مه به منظور قدردانی ازپرستاران، در اقصی نقاط جهان گرامی داشته می‌شود. این روز، بمناسبت زاد روز فلورانس نایتینگل پرستار انگلیسی و بنیانگذار حرفه پرستاری نوین و مدرن  انتخاب شده است. در ایران اما روز تولد حضرت زینب کبری «س» روز پرستار و روز  تقدیر و پاسداشت از زحمات این عزیزان شناخته می شود.

اما پر واضح است که حس  نوع دوستی و احسان  تنها در شغل پرستاری خلاصه نمی شود،   بانویی صبور که به یاری همسر جانبازش کمر می بندد، مادری دلسوز که سال ها بار پرستاری از فرزند معلولش را بر دوش می کشد، فرهیختگان نیکوکاری که به یاری معلولان و سالمندان رنجور شتافته اند، همه و همه نام پرافتخار پرستار بر سینه دارند و بشارت پاداشی نیکو و شایسته در دنیا وآخرت خویش دارند، اینجانب بر خود فرض می دانم این روز مبارک را به همه پرستاران سرزمین عزیزم ایران و خصوصا پرستاران همکار شاغل در بهزیستی لرستان تبریک گفته، سعادت، سلامت و سربلندی  همه این عزیزان را از خداوند منان  خواهان و خواستارم.

همایون عمودی زاده
مدیر کل بهزیستی لرستان

کد خبر 56899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد