در رسانه | خدمات بهزیستی با پژوهش‌های کاربردی توسعه می‌یابد

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل گفت: خدمات بهزیستی با پژوهش‌های کاربردی توسعه می‌یابد و اجرای دو طرح پژوهشی نیز خاتمه یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حامد رضایی صبح امروز در جلسه شورای پژوهش اداره‌کل بهزیستی اظهار کرد: اجرای طرح‌های پژوهشی این سازمان در راستای کاهش مشکلات سازمان و یافتن راهکارهای نوآورانه برای حل آن صورت می گیرد.

وی با اشاره به خاتمه اجرای دو طرح پژوهشی در سال ۱۴۰۰ توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان، افزود: تلاش این اداره‌کل بر این است که طرح‌ها توسط افراد علاقمند و خلاقی صورت گیرد که بتوانند باری از دوش مسائل بردارند.

طرح‌های پژوهشی به محققان خلاق سپرده می‌شود

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل با تأکید بر انتخاب طرح‌های سال جدید بر اساس رویکردهای مسئله‌محور بیان کرد: تأمل در مسائل اجتماعی یکی از رسالت‌های حوزه‌های دانشگاهی و اندیشه‌ورز بوده و در این راستا این اداره‌کل نیز با بهره‌گیری توأم از اندیشه بومی و تلاش جهادی، در پی کاهش مشکلات استان و افزایش بازدهی خدمات اجتماعی ارائه شده به مردم شریف استان است.

وی گفت: در جلسه شورای پژوهشی این سازمان ۱۰ موضوع مورد بررسی قرار گرفتند که عناوین منتخب برای تصویب به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارائه شده و در نهایت از طریق فراخوان به محققان خلاق سپرده خواهد شد.

کد خبر 56884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد