دررسانه | ساختمان موقوفه خانه شکوفه‌های اردبیل افتتاح شد

اردبیل- ایرنا- ساختمان موقوفه موسسه خیریه خانه شکوفه‌های اردبیل جهت نگهداری از کودکان بهزیستی روز چهارشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در این آیین گفت: این مجموعه در یک بلوک چهار طبقه با زیر زمین بسیار شیک و مغازه‌ای با ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال جهت نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست به موسسه خیریه خانه شکوفه‌های اردبیل وقفه شده است.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده افزود: امید می‌رود نیات و حسنات جاریه انسان‌های برتر و نیک‌اندیش در جهت رفع مشکلات جامعه هدایت یابد و این سنت نیکو ذخیره‌ای برای حیات پس از مرگ باشد.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل هم ضمن قدرانی از اقدام خداپسندانه خانواده مرحومه مغفوره ایزدی‌راد برای وقف این ساختمان شخصی جهت نگهداری از کودکان بهزیستی اظهار کرد: ۱۸۰ نفر از فرزندان بهزیستی در این خانه‌ها نگهداری شده و خانواده‌های جایگزین تحت حمایت و مراقبت مجموعه قرار گرفته‌اند.

حامد رضایی اضافه کرد: حمایت و نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست جزو وظیفه ذاتی سازمان و دست‌اندرکاران دلسوز، متعهد و تلاشگر است اما رسیدگی و رفع نیازهای این عزیزان به تنهایی امکان‌پذیر نبوده و همواره نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی خیرین در کنار فعالیت‌های بهزیستی هستیم.

وی بیان کرد: در مضامین دینی و آموزه‌های الهی برای کارهای خیر وصف‌های بسیار خاص با عبارات عالی بیان شده است که همه انسان‌ها را دعوت به انفاق، صلح و هبه بعد از رحلت می‌نماید که در حقیقت بنابر روایات و احادیث، وقف مدیریت مالی بعد از مرگ عنوان شده است.

۲ مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در استان اردبیل فعالیت دارد.

کد خبر 56883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد