آیین افتتاح ساختمان موقوفه موسسه خیریه خانه شکوفه های اردبیل

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، ساختمان موقوفه مرحومه مغفوره فریبا ایزدی راد بنام کامیاب جهت نگهداری از کودکان بهزیستی با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه، سرپرست اداره کل، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و هیات همراه، خانواده متوفی واقف و تعدادی از خیرین و نیکوکارن استان افتتاح شد.

در این مناسبت حامد رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان ضمن تشکر و قدرانی از اقدام و نیت خداپسندانه خانواده مرحومه مغفوره سرکار خانم ایزدی راد نسبت به وقف ساختمان شخصی، جهت نگهداری از کودکان بهزیستی گفت: تعداد ۱۸۰ نفر از فرزندان بهزیستی در خانه های نگهداری و خانواده های جایگزین تحت حمایت و مراقبت مجموعه بهزیستی قرار گرفته اند.

رضایی با اظهار این مطلب که حمایت و نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست جزو وظیفه ذاتی سازمان و دست اندرکاران دلسوز، متعهد و تلاشگر می باشد گفت: یقیناً رسیدگی و رفع نیازها و کمبودهای تمامی این عزیزان به تنهایی امکان پذیر نبوده و همواره نیازمند حمایت های مادی و معنوی خیرین و نیکوکاران در کنار فعالیتهای بهزیستی هستیم.

وی افزود: در مضامین دینی و آموزه های الهی برای کارهای خیر و نیک وصف های بسیار خاص با عبارات عالی بیان شده است که همه انسانها را دعوت به انفاق، صلح، هبه بعد از رحلت می نماید که در حقیقت طبق روایات و احادیث وارده وقف مدیرت مالی بعد از مرگ عنوان شده است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در آیین افتتاح ساختمان موقوفه حاضر گفت : این مجموعه در یک بلوک چهار طبقه ای، دارای زیزمین بسیار شیک، ومغازه با ارزش ریالی ۲۰۰ میلیارد ریال جهت نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست موسسه خیریه خانه شکوفه های اردبیل وقفه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار امیدواری کرد تمام نیات و حسنات جاریه انسانهای برتر و نیک اندیش در جهت رفع مشکلات جامعه هدایت یابد و این سنت نیکو همواره ذخیره ای باشد برای زندگی پس از مرگ جاویدان.

کد خبر 56850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد