۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت :

اولویت اصلی و جدی ما اشتغال و معیشت مددجویان است

حضور مدیر کل بهزیستی لرستان در پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام
اولویت اصلی و جدی ما  اشتغال و معیشت مددجویان است

مدیر کل بهزیستی لرستان در بازدید از پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام از غرفه های توانمندی و دستاورد های معلولان و زنان سرپرست خانوار دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه  معاون مشارکت ها و رئیس اداره‌ بهزیستی شهرستان خرم آباد از پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام که با حضور ۳۰ استان در باغ گلستان قعله تاریخی فلک الافلاک بر پا شده است از غرفه دستاوردها و توانمندی های مددجویان بهزیستی بازدید کردند.
همایون عمودی زاده با اشاره به فرصت سرمایه گذاری و معرفی محصولات مددجویان و دست یابی جامعه هدف به بازار فروش گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی یک فرصت مغتنم برای معرفی کسب و کارهای محصول محور است.

وی گفت: بسیاری از مواقع شاهد هستیم که محصول تولید شده توسط مددجویان هم با کیفیت است و هم هیچ عیب و نقصی ندارد و هم قیمتش نسبت به محصولات مشابه در بازار مناسب تر است، اما بدلیل ضعف در نحوه معرفی محصولات و نبود بازار های پایدار، آن کسب و کار با شکست بزرگی در فروش روبرو می شود.

عمودی زاده در بازدید از غرفه چرم دوزی و عروسک سازی مددجویان ناشنوا و زنان سرپرست خانوار با بیان اینکه ارزش یک محصول تولیدی را بیشتر از هر چیز نحوه معرفی آن محصول بیان می کند گفت:
برند سازی، تطبیق محصولات با بازار، نیاز سنجی و معرفی ویژگی های محصولات به بازار و مشتریان می تواند گامی اساسی در راستای فروش بالای تولیدات بدست بدهد.
مدیر کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۷۰۰ شغل برای مددجویان ایجاد شده است گفت: با توجه به تسهیلات اشتغالزایی که از ۸۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون  است. می توانیم از راههایی چون پرداخت تسهیلات بانکی، حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی، جبران عدم کارایی معلولان، استخدام ۳ درصد، معرفی مددجویان به مراکز غیر دولتی و بخش خصوصی در زمینه های خدمات، صنعت، گردشگری و کشاورزی به اشتغال جامعه هدف کمک کنیم.
عمودی زاده در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اولویت جدی اشتغال و معیشت مددجویان گفت: برش سال ۱۴۰۱ برای ایجاد اشتغال ۲۸۰۰ شغل است که اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان به آن تخصیص داده شده است.

کد خبر 56779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد