پیام تبریک رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی کسب رتبه نخست تکواندو ناشنوایان ایران در المپیک برزیل

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان رقابت‌های تکواندو ناشنوایان در بازی‌های المپیک برزیل، کسب رتبه نخست را به تیم ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی کسب رتبه نخست تکواندو ناشنوایان ایران در المپیک برزیل پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:


بنام خداوند رحمان 

شنیدن خبر مسرت بخش موفقیت کاروان اعزامی ناشنوایان عزیز ایران در رقابت‌های تکواندو شهر کاشیاس دوسول برزیل و ایستادن بر جایگاه نخست دنیا موجب شکرگزاری به درگاه حضرت حق و افتخار گردید که بار دیگر پرچم مقدس کشور عزیزمان به دست ناشنوایان عزیز در صدر قله‌های افتخار به اهتزاز درآمد و سرود نظام مقدس کشورمان نواخته شد .

حضور پرثمر این تیم در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان و تلاش و توکل ایشان برای ایستادن بر سکوی قهرمانی جهان گواه زحمات و سخت کوشی در تمرین‌ها و نیز اراده بی‌بدیلی است که برای رسیدن به هدف و صدرنشینی از هیچ تلاشی دریغ نورزیده اند.

تیم تکواندو  ناشنوایان ایران در مجموع امتیازات تیمی با کسب ۱۰ مدال (۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز) بار دیگر نشان دادند که موفقیت حاصل تلاش های مداوم و عدم توجه به محدودیت و محرومیت های ناشی از معلولیت است و این نگرش می تواند مسیر زیست انسان را تغییر داده و متحول کند.

اینجانب ضمن افتخار به قهرمانی‌ها و کسب موفقیت‌های بی ‌بدیل و پیشین جامعه افراد دارای معلولیت کشور در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو این افتخارآفرینی اخیر توسط تیم تکواندوی ناشنوایان را به فرد  فرد این عزیزان، خانواده‌ها  و مربیانی که در کسب این رتبه نقش داشته‌اند و همچنین به ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. در پایان از پروردگار لایزال برای این عزیزان آرزوی توفیقات روزافزون در سایه توجهات حضرت بقیه الله (عج) دارم.

علی‌محمد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 56750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =