پاکدشت| جلسه بررسی فعالیت مراکز مثبت زندگی با مدیران مراکز

به منظور بررسی روند فعالیت و پاسخ به ابهامات در خصوص عملکرد این مراکز جلسه هم اندیشی با مدیران مراکز مثبت زندگی و با حضور محمود برزگر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه هم اندیشی با مدیران مراکز مثبت زندگی شهرستان پاکدشت به منظور بررسی روند فعالیت و پاسخ به ابهامات در خصوص عملکرد این مراکز با حضور محمود برزگر رئیس بهزیستی، مسئولان مشارکتهای مردمی و پیشگیری، کارشناسان امور اجتماعی و توانبخشی، فن آوری و صاحبین امتیاز مراکز مثبت زندگی جهت بررسی مسائل و مشکلات این مراکز در دفتر ریاست بهزیستی شهرستان برگزار شد.

 محمود برزگر ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه، اظهار کرد: بهزیستی به عنوان سازمانی که متولی سلامت اجتماعی است، بر اساس طرح کشوری مراکزی را تحت عنوان مثبت زندگی راه‌اندازی کرده که هدف از آن تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت و گروه‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی می باشد، که این مراکز با چند شاخص خاص راه‌اندازی می‌شوند که شامل غیردولتی بودن این مراکز، شکل‌گیری پرونده‌های الکترونیکی، دسترسی سریع به سامانه‌های بهزیستی، یکپارچه سازی و یکسان سازی و تسهیل در مراجعه افراد برای ارائه خدمات است و این خدمت رسانی عادلانه باعث کاهش ترددها نیز می گردد.

برزگر افزود: مددکاران  به عنوان نماینده سازمان به منزل مددجویان ورود پیدا میکنند و می بایست اعتماد مددجویان را جلب کنند.

 در این جلسه مشکلات و موانع موجود از سوی نمایندگان مراکز مطرح و راهکارهای لازم از طریق مسئولان ذیربط ارائه گردید.

کد خبر 56691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد