افزایش نگهداری از افراد فاقد سرپرست

رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف اداره کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه بیشترین میزان پذیرش توانخواهان مربوط به بیماران اعصاب و روان است، گفت: تعداد پذیرش افراد فاقد سرپرست (مجهول الهویه) با دستور مقام محترم قضایی نسبت به شش ماه اول سال افزایش داشته و بیشترین تعداد باز مربوط به بیماران اعصاب و روان مرد است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، زمانی در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی در محل سامانه سامد استانداری حضور یافت.

این رویکرد با تاکید مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی به همراه رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف این اداره کل در سامانه سامد به سئوالات شهروندان و جامعه هدف سازمان پاسخ گفت.

این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راه‌اندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آسان‌تر شود.

گفتنی است؛ زمانی در این برنامه با شش تن از جامعه هدف بهزیستی بدون واسطه و تلفنی گفتگو و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان از جمله صدور کارت معلولیت، بازدید خانواده ها از مراکز نگهداری با توجه به شرایط متأثر از ویروس کرونا، مسکن، اشتغال، بیمه و مباحث دیگر معلولان را صادر کرد.

کد خبر 56689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد